شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

وقتی بدون علم سیاست وارد سیاست می شویم نتیجه می شود این !!!

علمای علم سیاست  جامع ترین تعریفی که برای علم سیاست دارند این است :

علم سیاست علم کسب قدرت و ماندن در آن  است  

دادستان از اینجا شروع شد که  محمود شکرایی کاریکاتوریست اراکی کاریکاتور نماینده  مردم اراک درمجلس شورای اسلامی  را کشیده و در یک هفته نامه محلی (( هفته نامه امیر )) آن را چاپ کرد . نماینده محترم هم چون در قدرت بود احساس کرد   باید او را کمی ادب کند تا درسی باشد برای بقیه افراد منتقد ، لذا بر علیه او طرح شکایت کرده، در نهایت او را محکوم به  تحمل 25 ضربه شلاق می کند .

 حرف من این است اگر این سیاستمداراراکی  تنها دو واحد علم سیاست در دور افتاده ترین واحدهای دانشگاهی این مملکت یا همان شهر زادگاه خودشان آشتیان پاس می کرد متوجه می شد که در قرن 21  منشاء قدرت معادله پیچیده ای است بین داشتن اطلاعات و ارتباطات .

لذا یقین دارم منبعد اساتید علوم ارتباطات و علوم سیاسی هر وقت بخواهند مثال قابل لمسی از قدرت اطلاعات و ارتباطات در قرن 21 سر کلاس های خود برای دانشجویان بزنند دقیقا همین داستان و حواشی پیرامون آن را یاد آوری خواهند کرد  که قدرت یک روزنامه نگار و کاریکتوریست اراکی چقدر بیشتراز نماینده مجلس آن شهر بود که توانست یک اجماع جهانی به نفع خود و برعلیه نماینده ایجاد کند .قطعا افرادی مانند ایشان در آینده سیاسی این استان انسان های تاثیر گذاری خواهند بود  چراکه به ابزار های قدرت در این مقطع از زمان تسلط کامل دارند .

نتیجه اخلاقی این مطلب این است که به عنوان یک برادر کوچک به همه اهالی  سیاست استان برادرانه توصیه می کنم بروند پیش یک کاریکاتوریست ( ترجیحا همین شکرایی خودمان باشد بهتر است ) و با پرداخت هزینه ازایشان بخواهند  کاریکاتوری از چهره شان  کشیده ، آن را دراتاق خواب خوب نصب کنند تا هر شب قبل از رفتن به خواب بادیدن تصویراغراق شده خود  ظرفیت تحمل نقد خود را بالا ببرند . چراگه یکی از ابزارهای لازم برای سیاستمداران داشتن ظرفیت نقد است .   

 

نظرات 22 + ارسال نظر
ماهرخی چهارشنبه 10 آبان 1391 ساعت 10:00 ق.ظ

سلام؛
تـوصیـه بسیار جـالبی بود. من اجرا کردم گرچه مسئولیت اجرائی ندارم ، نتیجه اش خوب بود.
ممنون

سلام جناب ماهرخی
شما که اهل سیاست هستی و در جایگاه استاد .
اراداتمندم . م. مرادی

سید مجتبی غفاری شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 05:27 ب.ظ

جناب مرادی باتشکر از مساعی و اراده راسختان در طرخ ساماندهی پیاده رو ضلع شمالی خیابان اصلی که زیبایی خاصی را ایجاد نموده است .

سلام سید . خدا را به خاطر داشتن توفیق خدمت به حضرتعالی شکر می کنم .

حمیدرضا رفیعی شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 01:06 ب.ظ http://p-r-delijan.blogfa.com

سلام.
بعد از مدت ها با مطلب حرف های خدا با بندگانش در آیات قرآنی به روز شدم.

سلام .جناب رفیعی .
حتما مراجعه و استفاده خواهم کرد .
موفق و موید باشید

نراق چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 05:50 ب.ظ

حرف حقما ننوشتی با انصاف باش بنویس

سلام دوست عزیز.
یه وبلاگ درست کن و هر نظری که در خصوص هر فردی داری در اون درج کن ولی انتظار نداشته باش دیگران نظرات شما را در معرض نمایش عموم قرار دهند .
اتفاقا من دقیقا با نظر شما در خصوص کمر بندی شهر نراق و تلاش های صورت گرفته توسط دیگران موافق هستم و نظرم خودم این است که اگر سه تریلی در مدت یک سال وسط شهر واژگون نمی شد ما الان هم از نعمت داشتن کمر بندی محروم بودیم.
موفق و موید باشید

دوستار نراق سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 10:57 ب.ظ

با عرض سلام و احترام
آقای مرادی خدمتتان عرض کنم که بنده به عنوان یک شهروند نهایت تلاش خود را در جهت های ذکر شده به کار بسته و از این به بعد هم به کار خواهم بست
بنده در جایگاه مقامی نیستم که بتوانم مشکلات را بر طرف کنم و اگر هم بودم مطمئن نبودم که بتوانم آنها را برطرف کنم.
من ادعایی ندارم و نخواهم داشت ولی در مقابل نیاز های شهر و شهروندان نمی توانم بی تفاوت باشم
بنده برای شما و تمامی مسئولین احترام خاصی قائل بوده و هستم و اگر نظری را مطرح می کنم هدفم تخریب نبوده و نیست و اگر با اسم مستعار نظرم را مطرح می کنم هدفم این نیست که شخص خاصی به باد انتقاد بگیرم
هدفم این است که تعابیر نابه جایی و سوء تفاهمات بیشتر نشود.
شاید در اوایل نظرات اینجانب گاهی تخریب دیده می شد که شاید برای ناآگاهی بود و بنده هم تا جایی که خاطر دارم عذر خواهی هم کردم
ولی آیا نظرات اخیر اینجانب جز واقعیت است
آیا بزرگ نمایی در ان دیده می شود؟
آیا اگر بنده خودم را معرفی کنم مشکلات حل می شود؟
بنده و یا هر شروند و دوستی مسلما با نام مستعار راحت تر و صادقانه تر می تواند نظرات خود را مطرح کند .
در ارتباط با بیان سوالات به صورت رودر رو فکر می کنم بلا هم عرض کردم می توانیید جلسه ای را ترتیب دهید و با حضور جوانان و سایر علاقمندان یک مناظره ی صادقانه و تمام عیار را شاهد باشیم
که بدون شک می تواند برای حضرتعالی هم مفید باشد
به امید روز های بهتر
یا حق

سلام دوستار نراق . نویسنده وبلاگ شهر من نراق هدفش این است که افکار و اندیشه های خود را در معرض دید عموم قرار دهد . اصلا هم به هزینه های اجتماعی آن فکر نکرده و نخواهم کرد .
دقیقا به دنبال این هستم که دوستانی مانند شما بنده و عملکردم را در حوزه اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی نقد کنند لذا خیلی به دنبال شناخت افراد مخاطب خود نیستم چون دردی را از من دوا نمی کند .
اما اگر شما هم به دنبال حل مشکلات نراق هستید باید راه هایی غیر از نظر دادن در این وبلاگ را انتخاب کنید .
صرف دادن نظر کافی نیست . شما باید در بحث ها شرکت کنید تا بتوانید از کمبود ها ، موانع و مشکلات باخبر شوید .
لطفا اسامی 100 نفر از این جوانانی که مد نظر شما هستند را تهیه کرده از طریق همین وبلاگ ارسال کنید تا بنده ترتیب ماهانه یک جلسه را با آنها بدهم .
خواهشا این کار را انجام دهید و اگر صلاح می دانید خودتان جلسه را هم مدیریت کنید .
دوست عزیز این حرف یک اعتقاد قلبی است نه یک حرفی برای گفتن
(( نراق امروز محصول اندیشه های جوانان 30 سال پیش آن است و نراق فردا محصول اندیشه جوانان امروز ))
اگر کمبودی هایی در نراق امروز من و شما با آن مواجه هستیم نتیجه کم کاری ، مصلحت اندیشی ، دنیا طلبی و ...... برخی از گذشتگان ما است .
ما باید الان نراق آینده را بسازیم که انشا ا... با توکل بر خدا و استمداد از روح 80 شهید دفاع مقدس شهرمان خواهیم ساخت .
موفق و موید باشید .

مl سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 05:57 ب.ظ

سلام
خواستم ازبرگزاری همایش پیاده روی باتأخیر تشکرکنم. خوب بود ولی ماکه نفهمیدیم جوایز چه طوری قرعه کشی شد؟تعدادی ازبرندگان مشهد اصلاً تشریف نداشتندوبقیه جوایزی که اعلام شده بود کجارفت مثل(قرآن نفیس،برگه چک آپ و...)

سلام . همایش پیاده روی حاصل یک کار جمعی بین همه مسئولین و شهروندان بود .
جناب آقای علی قجری خیر نراقی 20 کمک هزینه مشهد مقدس به افراد شرکت کنند کمک کردند که جمعا دو میلیون تومان شد .
ده جلد قران ها مربوط به اوقاف بود که امکان قرعه کشی آن فراهم نبود انشا ا... در همایش های بعدی تقدیم می گردد . 20 عدد چکاب هم مربوط به آقایان بالای پنجاه سال از طرف بهزیستی دلیجان بود که نمی شد آن را قرعه کشی کرد ما سعی داریم اسامی آنها را استخراج و تقدیمشان کنیم .
موفق و موید باشید .

IP سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 01:52 ب.ظ

روزی مردی ثروتمند در اتومبیل جدید و گران قیمت خود با سرعت فراوان از خیابان کم رفت و آمدی می‌گذشت. ناگهان از بین دو اتومبیل پارک شده در کنار خیابان یک پسر بچه پاره آجری به سمت او پرتاب کرد. پاره آجر به اتومبیل او برخورد کرد. مرد پایش را روی ترمز گذاشت و سریع پیاده شد و دید که اتومبیلش صدمه زیادی دیده است. به طرف پسرک رفت و او را سرزنش کرد. پسرک گریان، با تلاش فراوان بالاخره توانست توجه مرد را به سمت پیاده رو، جایی که برادر فلجش از روی صندلی چرخدار به زمین افتاده بود جلب کند.
پسرک گفت:

"اینجا خیابان خلوتی است و به ندرت کسی از آن عبور می کند. برادر بزرگم از روی صندلی چرخدارش به زمین افتاده و من زور کافی برای بلند کردنش ندارم. برای اینکه شما را متوقف کنم ناچار شدم از این پاره آجر استفاده کنم". مرد بسیار متأثر شد و از پسر عذر خواهی کرد. برادر پسرک را بلند کرد و روی صندلی نشاند و سوار اتومبیل گران قیمتش شد و به راهش ادامه داد.

نکته ها :

نکته اخلاقی : در زندگی چنان با سرعت حرکت نکنیم که دیگران مجبور شوند برای جلب توجه ما پاره آجر به طرفمان پرتاب کنند! خدا در روح ما زمزمه می کند و با قلب ما حرف میزند. اما بعضی اوقات زمانی که ما وقت نداریم گوش کنیم، او مجبور می شود پاره آجر به سمتمان پرتاب کند. این انتخاب خودمان است که گوش بکنیم یا نکنیم!

نکته مدیریتی : به محیط داخلی و خارجی سازمان خود به اندازه کافی توجه داشته باشید. ذینفعان داخلی و خارجی سازمان را در نظر بگیرید و به خواستها و نیازهای آنها توجه کنید. نیروی انسانی به عنوان یک سیستم طبیعی زنده و هوشمند و سازمان به عنوان یک سیستم اجتماعی پیچیده، رفتارهای متنوع و پیچیده‌ای از خود نشان می‌دهند که حکم «پاره آجر» حکایت را دارند اما به آن سادگی که مرد ثروتمند متوجه پاره آجر شد مدیران نخواهند توانست «پاره آجرهای» نیروی انسانی و سازمان را درک کنند چرا که نوع آنها متنوع، پیچیده بوده و دارای معانی مختلف هستند و ممکن است خود را در قالب نقاط قوت و ضعف نشان دهند. بنابراین باید شناخت کافی نسبت به نیروی انسانی و سازمان خود داشته باشند و رفتار و سبک متناسب با مدیریت آنها را بکار بندند. هم‌چنین محیط خارجی سازمان نیز باید بررسی شود و «پاره آجرهایی» که در قالب فرصت‌ها و تهدیدها در پیش روی سازمان قرار می‌گیرند، پیش از آنکه مانند پاره آجر به سازمان صدمه بزنند، شناسایی شده و رفتار مناسب برای برخورد با آنها اتخاذ شود.

سلام . جالب بود . به شرطی که پاره آجر توی مغز طرف مقابل نخورد !!

IP یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 04:07 ب.ظ

در مراسم تودیع پدر پابلو، کشیشی که 30 سال در کلیسای شهر کوچکی خدمت کرده و بازنشسته شده بود، از یکی‌ از سیاستمداران اهل محل برای سخنرانی دعوت شده بود .
در روز موعود، مهمان سیاستمدار تاخیر داشت و بنابرین کشیش تصمیم گرفت کمی‌ برای مستمعین صحبت کند.
پشت میکروفن قرار گرفته و گفت: 30 سال قبل وارد این شهر شدم .
انگار همین دیروز بود.
راستش را بخواهید، اولین کسی‌ که برای اعتراف وارد کلیسا شد، مرا به وحشت انداخت.
به دزدی هایش، باج گیری، رشوه خواری، هوس رانی‌، زنا و هر گناه دیگری که تصور کنید اعتراف کرد .
آن روز فکر کردم که جناب اسقف اعظم مرا به بدترین نقطه زمین فرستاده است ولی‌ با گذشت زمان و آشنایی با بقیه اهل محل دریافتم که در اشتباه بوده‌ام و این شهر مردمی نیک دارد .

در این لحظه سیاستمدار وارد کلیسا شده و از او خواستند که پشت میکروفن قرار گیرد .
در ابتدا از اینکه تاخیر داشت عذر خواهی‌ کرد و سپس گفت که به یاد دارد که زمانیکه پدر پابلو وارد شهر شد، او اولین کسی‌ بود که برای اعتراف مراجعه کرد.

نتیجه اخلاقی‌: وقت شناس باشید !

سلام . مطلب جالبی بود در خصوص سیاست البته در مکتب سیاسی ماکیاولی .
امیدوارم که سیاستمداران ما درس سیاست علوی را در مکتب ولایت پاس کنند .

ایزدی شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 11:36 ب.ظ http://www.naraghnews.blogfa.com

جناب آقای مرادی
شهردار محترم با سلام
به دلیل نظرات زیاد و سوالات مختلف در مورد اسفالت نراق و برخی از مسایل دیگر شهری مطلبی جهت درج در وبلاگ به صورت مصاحبه ارسال نمایید ممنون می شوم در ضمن اگر فایل مصاحبه با روزنامه استان مرکزی را در اختیار دارید ارسال نماییدممنون می شوم یکی از سوالات:


1- آیا این خیابان شهر آسفالت نیاز دارد یا خیر ؟ اگر نیاز دارد چرا اصلاح نمی شود ؟ یادم هست چندین سال همه می گفتند برای امنیت جان مردم کمربندی نیاز است ولی اقدامی نمی شد تا آقای آزاد فرماندار شد آیا اکنون نیز ورود آقای آزاد می تواند مشکل گشا باشد ؟ همین چند روز پیش عصر در خیابان سنگ پرتاب شده از زیر چرخ اتو مبیلی به یک عابر برخورد کرد .
=============================
بسیار ممنون از زحمات شما

سلام جناب ایزدی
به سهم خودم از اینکه شما اخبار مربوط به نراق را پوشش می دهید نهایت تشکر را دارم .
کار خبر و خبرنگاری کاری ازشمند و ماندگار است . اگر تمایل دارید در نقش خبرنگار حرفه ای به مردم شهر خدمت کنید ابتدا باید بروید مراحل قانونی ثبت سایت خود را به انجام برسانید .
بعد از دریافت کارت خبرنگاری از مراجع قانونی این حق برای شما به وجود خواهد آمد که طرح سوال از مسئولین داشته و پیگیر امور باشید .
اگر قرار باشد یک مسئول بخواهد به هر وبلاگی در خصوص هر چیزی پاسخگو باشد این کار عملا شدنی نیست .
در خصوص فرماندار هم اختیار با خودتان است بروید و حقوق شهروندی خود را مطالبه کنید . ایشان رئیس کمیته صیانت از حقوق شهروندی در سطح شهرستان است .
موفق و موید باشید .

سلام شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 10:28 ب.ظ

در مورد عملکرد فرماندار فعلی خواهشمند است نظرتان را بگویید ایشان متاسفانه همانند مسئولان بالادستی اش از خط آرمانی دولت کریمه در اموری همچون نگاه صادقانه نسبت به افراد و ظرفیتهای شهرستان دچار کجروی های متعدد شده و اکنون بسیاری از هواداران او به منتقدین او تبدیل شده اند و با توجه به اینکه یک سال تا پایان دولت باقی مانده به فکر جایگزینی برای او هستند
خوشحال میشویم نظر جنابعالی را هم بدانیم

سلام . بنده در جایگاهی نیستم که بخواهم در خصوص عملکرد ایشان اعلام نظر کنم . قطعا کارشناسان متخصص استانی بخصوص کارشناسان استانداری که علملکرد کلیه فرمانداران شهرستان ها را رصد و مقایسه می کنند نظرشان در این خصوص دقیق تر خواهد بود .
اما تنها به یک جمله بسنده می کنم که اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تعطیل و به نوعی تشریفاتی نمی شد بسیاری از مشکلات امروز ما حل بود و اگر به صورت کاملا جدی و تخصصی به آن پرداخته نشود انتظار روزهای خیلی بدتر را هم باید بکشیم .

پیروزپیمان شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 08:27 ق.ظ http://lashkar25.blogfa.com

سلام. وقت به خیر!

منشور علمی و پاسداری در 18 بند به قلم سردار شهید یوسف سجودی فرمانده تیپ سوم

لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب ، گردان های صاحب و حمزه لشکر ۲۵ کربلا + تصاویر منتشرنشده

را دریافت کنید در وب: ( LASHKAR25.BLOGFA.COM )

""برادر پاسدار که لباس سپاه بر تن پوشیدی این را بدان وقتی مردم برای تو ارزش قائل می شوند و

احترام می گذارند نکند که خدای ناکرده به خود مغرور شوی و فکر کنی منی هستی.""
…………………………………………………………………………………
هی دست می رود به کمرهایکی یکی
وقتی که می رسند خرها یکی یکی
خم گشته است پشت پدرها دوتادوتا
وقتی که می رسند پسرها یکی یکی
باب نیاز باب شهادت در بهشت
روی توباز شد همه درها یکی یکی
سردار بی سر آمده ای تا که خم شوند
از روی درها همه سرها یکی یکی
رفتی که وا شوند پس از توبه افتضاح
مشت پرقضا و قدرها یکی یکی
رفتی که بین مردم دنیا عوض شود
درباره ی بهشت نظرها یکی یکی
در آسمان دهیم به هم مانشان
آنان که گم شدند سحرها یکی یکی
آنان که تاسحر به تماشای یادشان
قدر است می کنند پدرها یکی یکی




محمد چهارشنبه 3 خرداد 1391 ساعت 08:29 ب.ظ

سلام اقای مرادی خسته نباشید
اسفالت رو که با این اوصاف که شما میگی همین قدرش هم که شده واقعا کاری بس سخت بوده که تونستن حریف شرکت اب بشن خدایشش خب سخته از اینطرف فشار مردم از اون طرف کم کاری شرکت اب دستتون درد نکنه خدایش صبر عیوب داری
راستی اقا مرادی خدایش زودتر بسازیدش من با موتور میومدم نزدیک بود بی افتم تو چاله خیلی خطرناکه جون مردم در خطر حالا ظاهر شهر بماند که داغون شده
گلزار اقا مرادی 25ملیون کم نیست؟
عیب ما اینه که اتحاده نداریم اگه هم مردم هم مسولان شهر یکی بشن غار که سهله خیلی بیشتر از اون دست یافتنیه.

سلام محمد . برخی ها سعی دارند شیرینی خدمات شهرداری را برای مردم به تلخی بدل کنند . تمامی سعی و تلاش ما ارائه خدمات مناسب به شهروندان است ولی متاسفانه در سطح شهرستان دلیجان و در شهر خودمان نراق تعدادی با انگیزه های شخصی به دنبال تخریب عملکرد شهرداری به خاطر کار های نکرده خود هستند .
حفاری سازمان آب و طول کشیدن ترمیم آن دقیقا با هدایت افرادی خاص صورت می گرفت که بعد ها بیشتر در خصوص آن اطلاع رسانی خواهم کرد .
دو سال است با زدن حرف های بی منطق ناحیه صنعتی نراق را به سر انجام نمی رسانند و خود را بر روی موج توهم توطئه سوار کرده وقت را تلف می کنند تا آتش تفرقه بین نراق و دلیجان خاموش نگردد .
25 میلیون برای گلزار کم است ولی چاره چیست ؟

دوستار نراق سه‌شنبه 2 خرداد 1391 ساعت 11:27 ب.ظ

با عرض سلام و احترام
آقای مرادی در ارتباط با مسائل و مشکلاتی که در شهر نراق وجود دارد چند نکته قابل تامل است؟
1.نبود اتحاد در بین مسئولین و جوانان و دلیل اصلی آن به نظر بنده عدم شفاف سازی مسائل توسط مسئولین محترم شهر در ارتباط با چالش ها و مسائل مختلف و گاهی توجیهات من در آوردی که به هیچ وجه مورد تایید جوانان فهیم و با کمالات شهر نیست.
2.نپذیرفتن مسئولیت به دلیل عدم وجود شرح وظیف روشن و یا شفاف برای شهروندان و انداختن مسئولیت مسائل مختلف بر دوش یکدیگر
3.عدم استفاده از نظرات جوانان و شهروندان در مسائل مختلف شهری و قرار دادن آنان در فضای عمل انجام شده
علت آن نبود جلسات و جو صمیمی بین نماینده گان مختلف از اقشار مختلف جمعیتی
و یا پایگاهی مستند و حساب شده برای استفاده از نظرات آنان
4.نبود امکانات رفاهی (مجتمع ورزشی مثل استخر شنا برای جوانان،سالن بدن سازی )،کلاس های آموزشی و کمک آموزشی در رشته های مختلف زبان خارجه و کامپوتر برای نوجوانان،امکانات معیشتی مانند بحث قدیمی دارو خانه ؛درمانگاه شبانه روزی،نبود امکانات آموزشی در سطح مناسب به دلیل عدم نظارت در مدارس راهنمای و ابتدایی و بی اعتنایی مسئولین
5. نبود کار و دل مشغولی برای جوانان و سرگرم شدن عده ای خاص به دلیل بیکاری و نبود سرگرمی به بازی های رایانه ای و شب گردی جوانان در خیابان و خدای نکرده اعتیاد
آقای مرادی مسائل بالا تهنا گوشه ای از مسائل و مشکلات شهر است اما این که چاره چیست و چطور می توان این موانع را پشت سر گذاشت به پشت کار ،همدلی و همراهی جوانان و مسئولین و کمی تلاش نیاز است
نمی دانم اگر من جای شما یا هر یک از مسئولین بودم چه می توانستم بکنم ولی مسائل متعدد خواسته ها زیاد و اعتبارات پایین است نمی دانم چه بگوییم ولی امیدوارم چاره ای اندیشیده شود به هر حال هر مشگلی کلیدی دارد و کلید بعضی از آنها دست شما و کلیدی بعضی ها دست من و دیگران است.
به امید روز های بهتر
یا حق

سلام . دوستار نراق
بنده هر کاری که در توانم بوده تابحال با دست خالی انجام داده و منبعد هم انجام خواهم داد .
شما ببینم چه می کنی!
ببینم یک روزی بلاخره جرات پیدا می کنی بیایی رو در رو سوالات خودت را طرح کنی و پاسخ آنها را دریافت کنی .
یا اینکه قرار است تا قیام قیامت در پس حجاب اینترنت از نظرات شما بهره مند شویم؟

منبع آب سه‌شنبه 2 خرداد 1391 ساعت 12:22 ب.ظ

سلام
از توجهتون ممنون.
خیانت در مساله غار به دلیل مساله ناسیونالیسمی قاعدتا از طرف مسئولین شهر که نبوده
پس میبایست خیانت را در مسئولین دولتی جستجو نمود.

سلام . بماند برای بعد

منبع آب دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 03:22 ب.ظ

سلام
به نکته خوبی اشاره نمودید
نقد پذیری برای مسئول یک امر حیاتیه.
چند تا نقد به مدیریت شهری نراق داشتم
اول اینکه فکر نمیکنید وضعیت تنها خیابان شهر کمی مضحک شده.
در جریان کم لطفی سازمان آب نیز هستم.
اما فکر نمیکنید که برای شهری که چندین دهه سابقه شهریت داره کمی زشته.
تازه شانس اوردیم فرماندار مردمی و ولایت مداری در راس کار هست.
مسئله دیگه که فکر کنم کمی قدیمی شده ترکیب و معماری گلزار شهدای شهر باشه
فکر نکنم به جز تعداد معدودی کسی موافق این طرح باشه.
یا همین ورودی کمربندی از سمت دلیجان .
به نظر من خیلی افتضاحه. درسته در وظایف شما نیست ولی فکر نمیکنید بهتر باشه به جای سکوت مخالفت خود را به گوش مردم برسونید.
فکر نمیکنید در مساله غار کوتاهی مسئولین خدوم شهر به شدت خودنمایی میکنه؟
شاید مدعی باشید هیچ کوتاهی در این زمینه وجود نداشته که در این صورت به فساد در دستگاه اجرایی دامن می زنید که حق را به حق دار نمیدهد.
و خیلی مسائل دیگر که در حوصله وبلاگ شما و بنده نمیگنجد.
موفق باشید.

سلام .
در خصوص آسفالت ترانشه سازمان آب توضیح کامل به شهروندان محترم داده شد . سازمان آب با واسطه شورا و فرمانداری مجوز حفاری را گرفت و در نهایت به تعهدات خود عمل نکرد . در نهایت هم مجبور شد بیش از رقمی که به شهرداری قرار بود بدهد بابت حفاری بدهد به پیمانکار .
در حال حاضر لایه اول ریخته شده است ولایه دوم آسفالت نرمه خواهد بود که کیفیت قبل خود را پیدا کند .
در خصوص گلزار شهدا هم طرح سردرب توسط بنیاد شهید تهیه شده و قول مساعد پرداخت 25 میلیون هم داده اند که به محض تحقق شروع خواهد شد .
در خصوص غار کوتاهی نشد بلکه خیانت شد که باید در وقت مناسب به آن پرداخت .
امیدوارم پاسخ سوالات خود رادریافت کرده باشید .
در ضمن اگر سوال خصوصی دارید از طریق ایمیل اقدام کنید .

دهشمند یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 12:32 ب.ظ http://aslah-news.blogfa.com/

اصلح نیوز
لطفا لینک فرمائید
http://aslah-news.blogfa.com/

سلام . با کمال میل لینک شدید

نراقی یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام بابت اسفالت افتضاح خیابون واقعا ممنونیم خوب بلدید در دهان مردم را ببندید و سرشون شیره بمالید
درضمن خوبه سری هم به نانوایی شهرک بزنید ببینید چه نون بی کیفیتی داره در اختیار مردم میذاره نمیدونم نونه یا صفحه سیاه کاغذ خدایی نکرده شما تو نراق مسول هستید فقط بلدید رئیس شورا رو نوبتی عوض کنید هروز یه ادم بی سواد تر بذارید؟
اون دنیا چه جوری میخواید جواب این مردم رو بدید؟؟

سلام . اولا مودب باش .
دوما ما آسفالت نکردیم سازمان آب اسفالت کرده. لایه دوم هم مانده که بعد از این مرحله صورت میگیرد .
رئیس شورای شهر هم هر سال با انتخاب اعضاء صورت می گیرد . اگر بلد نیستی بدون این قانون شورا است .
انشا ا... تو سعی کن اعضاء شورای شهر بعدی را از با سواد های شهر انتخاب کنی !!!!

محمدجوادجعفری یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام مهندس مرادی
از زحمات شما برای برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی تقدیر و تشکر می نمایم امیدوارم همیشه ادامه داشته باشد.

سلام . قابل نداشت . من هم امیدوارم ادامه داشته باشد .

[ بدون نام ] شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 11:39 ب.ظ

با سلام
در حالی که مردم برای اشتباه ناکرده هم باید پوزش بخواهند!
سیاستمداران پر اشتباه خود را عاری از هر گونه ایراد می دانند و برای همین هیچ گاه پوزش نمی خواهند!!!!!
{ارد بزرگ}

سلام . سیاستمدار اگر بدانید که پوزش خواستن بعضی وقت ها چه معجزه ای می کند حتمااین کار را خواهد کرد .

هادی شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 11:12 ب.ظ

سلام بر جناب مهندس مرادی.
ضمن تقدیر وتشکر از شما و همه دست اندرکاران برگزاری همایش پیاده روی در شهر نراق.
تعدای عکس از برگزاری همایش تقدیم به شما :

http://axgig.com/images/91644141451966569961.jpg



http://axgig.com/images/35201069587457395216.jpg



http://axgig.com/images/01648547322830197013.jpg


http://axgig.com/images/35053727112554170757.jpg


http://axgig.com/images/28440706679846590152.jpg


http://axgig.com/images/79176860594853528096.jpg


سلام هادی جان . ممنون .

حمیدرضا رفیعی شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 02:17 ب.ظ

سلامی دوباره!
امیدوارم که حالتون کاملا خوب شده باشه! و سلامتی را دوباره بدست آورده باشید.
جناب مرادی عزیز! چرا به اراک و استان برویم، در همین شهرستان دلیجان خودمان امثال لطفی ها بسیار و بسیارند، افرادیکه .... !
بگذریم! باید به شکرایی بگوییم کاریکاتور مسئولین ما را هم بکشد و برایشان هدیه بفرستیم، خودشان همچون کاری نمیکنند.
آخه اینها بدون مشکلند و بی نقص....!

سلام جناب رفیعی . ممنون بله خیلی بهترم .
نری سفارش کاریکاتور ما را بدی شکرایی فردا دست بگیری بیاری نراق برای تست تحمل !

پیروزپیمان شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 07:51 ق.ظ http://lashkar25.blogfa.com

سلام. وقت به خیر!...((آرم سپاه مانع از شکار، میرشکار شد))
روایت منتشر نشده مرحله اول عملیات بیت المقدس از زبان عسکری ابراهیمی، معاون عملیات قرارگاه غدیر شمال کشور
"خواندن نماز در شرایط جنگ و گریز"
و خاطره ای جالب و خواندنی درباره:
"سردار علیجان میرشکار از فرماندهان دوران دفاع مقدس"
را دریافت کنید در وب: ( LASHKAR25.BLOGFA.COM )
………………………………………………………………………………………
امروز برای شهدا وقت نداریم
ای داغ دل لاله تو را وقت نداریم
با حضرت شیطان سرمان گرم گناه است
ما بهر ملاقات خدا وقت نداریم
چون فرد مهمی شده نفس دغل ما
اندازه ی یک قبله دعا وقت نداریم
در کوفه تن غیرت ما خانه نشین است
بهر سفر کرببلا وقت نداریم
تقویم گرفتاری ما پر شده از زر
ای داغ دل لاله تو را وقت نداریم
هر چند که خوب است شهیدانه بمیریم
خوب است ولی حیف که ما وقت نداریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد