شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

قفل و زنجیر به جای روبان و قیچی!!!‌

 

این روز ها با طرح بحث سفر دوم رئیس جمهور به استان مرکزی تمامی شهر های استان به نوعی خود را آماده می کنند تا دستاورد ها و نتیجه مصوبات استانی سفر اول را جشن بگیرند . انتظار می کشند که رئیس جمهورشان به استان تشریف بیاورند تا اینکه ایشان یا یکی از وزار  پرروژه های مصوب را که استاندار قبلی خبر از تحقق تمامی آنها داده بود افتتاح کند ولی افسوس و صد افسوس که مسئولین شهر نراق ظاهرا تعدادی قفل آماده کرده اند تا خدمت رئیس جمهور محترم و هیات همراه  تقدیم کنند و ایشان هم  خیال ما را از آبادانی و پیشرفت نراق برای ابد  راحت کند و جوانان شهر هم کم کم به این باور برسند که ای بابا بیخیال حل مشکل اشتغال ، مسکن و امکانات شهری  و اگر تا بحال کمترین امیدی هم داشتند امیدشان قطع گردد که  هر چه زودتر به شهر های دیگر  مهاجرت کنند .  

چند روز پیش خبری شنیدم مبنی بر تعطیلی کارخانه الیاف پروپیلن (این کارخانه  تنها کارخانه فعال شهرنراق بود )  . اوایل در تعریف این واحد صنعتی می گفتند بزرگترین کارخانه تولید الیاف مصنوعی خاور میانه است .  به عنوان یک نراقی  از ناراحتی شنیدن این خبر که کارگران آن بلا تکلیف شده اند  بغض گلویم را گرفت . خیلی ناراحت شدم و به این فکر کردم که این روز ها هر شهری در استان شاهد افتتاح واحد صنعتی است ولی ما نراقیها باید بر درب تنها کارخانه خود قفل و زنجیر بینیم . چرا ؟ ‌ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا نمایندگی جهاد کشاورزی نراق مدتی است قفل است ؟

چرا نمایندگی آموزش و پروش در نراق پلمپ گردید ؟

چرا اداره برق نراق قفل شد ؟

چرا اداره گاز نراق قفل شد ؟

چرا نمایندگی تربیت بدنی نراق قفل شد ؟

چرا درمانگاه شبانه روزی و داروخانه نراق قفل شد ؟

چرا اداره پست نراق قفل شد ؟

چرا اداره بهزیستی نراق قفل شد ؟

چرا بانک صادرات نراق قفل شد ؟

چرا دبیرستان های نراق بر چیده و قفل شد ؟‌

چرا ساختمان های اجاره به شرط تملیک شهر نراق بیش از دو سال است ساخت آنها  متوقف گردیده است  ؟

چرا پروژه جاده کمر بندی نراق تعطیل شد ؟

چرا سالن تربیت بندی نراق که با اعتبارات سفر خاتمی شروع شده است به اتمام نمی رسد ؟

چرا کشاورزی  و دامداری شهر نراق در این سالها کاملا از بین رفت ؟

چرا شهر نراق با داشتن یکی اززیبا ترین بافت های تاریخی کشور منطقه نمونه گردشگری نمی شود ؟ 

و صد ها چرای دیگر !!!‌

شما فکر می کنید مسئولین به این سوالات چه پاسخی خواهند داد به غیر اینکه که شما رشد جمعیت ندارید !!!

اما در پاسخ به این سوال که شما طی 30 سال گذشته برای تثبیت جمعیت شهر نراق چه اقدام مفیدی  انجام داده اید؟‌ مطمئن باشید که هیچ پاسخی دریافت نخواهید کرد !!!

لذا اینجا است که قفل ها به کار خواهد آمدکه ای بابا  اگه زحمت بکشید و به تعداد انگشتان یک دست دیگر، قفل با خودتان  به نراق بیارید خیال همه از بابت حل مشکلات  این شهر برای ابد راحت خواهد شد و این امکان وجود خواهد داشت که نراق از نقشه جغرافیایی کشور حذف گردد که به تبع آن مشکل غار چالنخجیر هم خود به خود حل خواهد شد و دیگر نیازی نیست آن را به نام نخجیر استان مرکزی بنامید که خود به نوعی پاک کردن صورت مسئله است به جای حل آن !!!‌

تعطیلی رکن چهارم دموکراسی در شهرستان دلیجان!!!

 

 به مطبوعات در اصطلاح می گویند رکن چهارم دموکراسی . اندیشمندان چنان نقش و جایگاهی برای مطبوعات و اطلاع رسانی قائل هستند که در کنار قوه مجریه، قضائیه ،ومقننه مطبوعات را رکن چهارم یه جامعه  پویا و درای آزادی های مشروع می دانند . متولیان این امر در شهرستان تا جایی که بنده اطلاع دارم هیچ اقدامی برای شنیدن صدا های مخالف  خودانجام نداده اند و تنها به ارسال چند خبر به خبرگزاری ها و مطبوعات استانیُ آنهم در تایید عملکرد های خودشان بسنده کرده اند . اگر کسی هم مثل این حقیر خواسته از طریق وبلاگ نویسی برخی از واقعیت های پیرامون را در معرض دید و قضاوت افکار عمومی با قبول تمامی تبعات آن قرار دهد ناجوانمردانه بر چسب واگرایی خورده است . مدتی پیش در سایت تابناک خبری را مطالعه کردم در خصوص برخورد متفاوت مقام معظم رهبری با مجید مجیدی کارگردان معروف که خیلی برایم جالب بود مناسب دیدم عین مطلب را برایتان نقل کنم شاید با مطالعه آن در نگاه مسئولین شهرستان تغییراتی ایجاد و نوع نگاه خود را نسبت به منتقدین اصلاح نمایند  . مطلب سایت بازتاب را در ادامه  مطلب بخوانید .  

ادامه مطلب ...