شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

پدر و مادر شهدا از ما چه انتظاری دارند ؟

 

امشب جلسه برنامه ریزی یادواره شهدای شهر بود. همرزمان شهدا گرد هم  آمده بودند تا در کنار نسل جوان مقدمات یک یادواره باشکوه را برنامه ریزی نمایند. من رسما به این جلسه دعوت  نشده بودم ولی از آنجایی که ارادت خاصی به شهدا دارم خودشان به صورت اتفاقی مرا دعوت کردند خدا را به پاس این نعمت شکر می کنم . بعد از جلسه خیلی به این موضوع فکر کردم که وظیفه ما در قبال خانواده محترم شهدا چیست  قصد دارم با تهیه فیلمی از خانواده شهدای شهر نراق و ضبط خاطره های آنها کمکی به انتقال این میراث معنوی به نسل آینده نمایم تا روحیه ایثار و فداکاری برای دفاع از ارزشها به فراموشی سپرده نشود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد