شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

جای مادر شهیدان محمودی خالی

امروز خداوند توفیق داد و کار تصویر برداری از خانواده محترم شهدا را آغاز کردم . سکانس اول این مجموعه از نمای بسته  قبر مادر شهیدان محمودی آغاز می شود . با جمعی از دوستان همراه با توسل به حضرت فاطمه زهرا(س) کار خود را از خانواده شهید  سید  حسن جوادی شروع کردیم . خانواده شهید جوادی همسایه دیوار به دیوار خانه ما است و من خاطرات زیادی از این سید شهید دارم . 

 فردا صبح قرار است با دو خانواده دیگر مصاحبه نمائیم . البته اگر عمری باقی باشد .  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد