شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

گریه های ما کار دست بعضی ها داد!!

 

چند وقته گیردادم که بیایید کمی گریه کنیم مثل بچه ای که شیر می خواد . امشب براتون یه خبر خوب دارم  . شنیده ها حکایت از تغییر بعضی مدیران شهرستان در آینده نزدیک دارد . برای تعجیل در این کار خیر صلواتی مرحمت فرمائید.  ای خدا سایه این  مجسمه های کبر و غرور را از سر مردم کوتاه کن ُخدائیش در حد و اندازه های مدیران دولت احمدی نژاد با شعار مهرورزی نیستند .

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 28 بهمن 1385 ساعت 07:14 ب.ظ

سلام آقای مرادی وبلاگت قشنگه ولی اگه ممکنه قالب اونو تعویض بفرمایید.از شما ممنونم .

اگه قالب بهتری ژیدا کردم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد