شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

دست در دست هم برای آبادانی نراق تلاش کنیم .

 

یه بابایی که رو عقلش  حساب باز می کردم یه جایی گفت حیف که نراق یه خبرنگار نداره راستش رو بخواهید به من خیلی برخورد چون تحصیلاتم در این رشته است ولی به او گفتم خبرنگار برای اینکه بتونه موفق بشه نیاز به خبر دارده . اگه  در شهر نراق خبری باشه خبرنگار و مطبوعات  برای تهیه و انعکاس  آن خودشون میآن ما باید خبر ساز باشیم تا  خبرنگار اگر خبر ساختیم خبرنگار خودش  مجبوره بیاد و خبر را پوشش بده، چون نیاز به ما داره . مثالی  می زنم تا منظورم روشن بشه سال 53 یه سنگ آسمونی می خوره تو مدرسه  معصومی از سراسر ایران برای تهیه خبر و گزارش آن به نراق میآن یا برگزاری کنگره تخصصی فاضلین نراقی بهانه ای می شه برای اومدن  خبرنگاران استانی و کشوری به شهر.

 پس قبل از اینکه به فکر خبرنگار باشیم بیایید به فکرتولید خبر باشیم  و این زمانی تحقق پیدا می کنه که دست در دست هم برای آبادانی نراق تلاش کنیم .

نظرات 1 + ارسال نظر
ایزدی شنبه 28 بهمن 1385 ساعت 05:01 ب.ظ http://www.naraghnews.coo.ir/

آقای مرادی فکر کنم بد نباشه لینکی از وبلاگ من هم در وبلاگت قرار بدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد