شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

اولین برگ برنده شورای سوم

با خبر شدیم  برای اولین بار با تعامل خوبی که اعضاء سومین دوره شورای اسلامی شهر نراق با اعضاء شورای بخش در سطح شهرستان برقرار کردند پست ریاست شورای شهرستان ونماینده شورای شهرستان در استان از دست برادران عزیز دلیجانی خارج شد . این موفقیت مسرت بخش را به همه کسانی که در این سالها چوب  انحصار طلبی بعضی ها به تنشان خورده بود تبریک عرض  می نمایم  . شنیده  ها حکایت از این دارد که برادر عباسی شخصا برای اعمال نفوذ اقدام نموده بودند که ظاهرا حنای ایشان هم در این سال آخر نمایندگی از رنگ افتاده است .

کم کم پیامد های حرکات و رفتار تند سیاسی وانحصار طلبی آنها  بروز خواهد کرد و این دو نمونه مشتی است از خروار میگید نه منتظر خبر بعدی باشید .  

ورود آقای شفیعی عضوشورای اسلامی شهر نراق را به عنوان نماینده شورای شهرستان درشورای استان تبریک عرض نموده برایشان موفقیت در امور محوله را مسئلت دارم .  

نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست شنبه 12 خرداد 1386 ساعت 03:29 ب.ظ

برای برادر شفیعی آرزوی موفقیت دارم وامیدوارم که در شورای استان به عنوان یکی از اعضای تاثیر گذارد باشد ودر رای گیریهای آن شورا نیز کسب مسئولیت نمایید.

مهدی قربان۰۹۱۲۳۲۶۸۵۹۵ شنبه 12 خرداد 1386 ساعت 10:53 ق.ظ

جناب آقای مرادی سلام
من مهدی یوسفی ملقب به مهدی قربان هستم و از این که پرچم نراق را بلند نگه داشته اید متشکرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد