شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

بهشت گوارای وجودت

 

امروز سالروز وفات مردی است  از جنس نور. مردی از سلاله زهرا(س) کسی که به حق تجدید کننده  دین رسول الله بود.  بر خود به عنوان یک  وبلاگ نویس مسلمان ایرانی واجب دانستم عرض ادب و احترامی داشته باشم به روح آن ابرمرد تاریخ .  خدا را شاکرم از اینکه سالهایی از عمر م را در زمان او سپری کردم .

خمینی نه تنها موجب احیائ اسلام واقعی شد بلکه غرور ملی ایرانی ها را که سالها بود از بین رفته بود باز گردانید، برای همین بود که وقتی از دنیا رفت همه ایرانیها از هر قوم و ملتی در سوگ او گریستند .

و اما خمینی مردی بود که توانست در سایه اعتقاد به خدا با دست خالی هیمنه ابر قدرت های جهان را بشکند و به همین دلیل در قلب مردم دنیا نیز جای گرفت و هر روز که از رفتنش می گذرد در دلهای مستضعفان جهان محبوب تر می گردد . خمینی مردی بود که با خدا معامله کرد و خدا نیز به او عزت و بزرگی بخشید .  

خدایا تو را بحق همین سید ما را در ادامه راهش ثابت قدم نگهدار تا فردای قیامت شرمند او و یاران شهیدش  نگردیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد