شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

من از جوانان شهر گله دارم

از قدیم گفتن اگه بچه گریه نکنه مادرش هم بهش شیر نمیده . قدیمی ها به قول معروف حرفهای پخته شده ای می زدن باید به آنها فکر کرد . شهر نراق با داشتن حداقل ۱۰۰۰ جوان بین ۱۵ تا ۳۰ سال از کمترین امکانات ورزشی برخوردار است و حرکتی هم ازطرف آنها  برای دریافت مطالبات خودشان  از مسئولین مشاهده نمی شود .

ظاهرا نشسته اند تا امکاناتی را دو دسته تقدیمشان کنند. خیلی خودمانی میگم کور خوندید جای دیگه چون بیشتر از شما گریه کردن امکانات را گرفتن و شما هم اگه امکاناتی می خواهید باید حرکتی بکنید . خدا وکیلی هیچ کس به فکر شما نیست حداقل خودتان به فکر خودتان باشید .

نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست یکشنبه 27 خرداد 1386 ساعت 05:15 ب.ظ

شنیده ها هاکی از آن است که جناب عباسی کارهای انتخاباتی خود را آغاز کرده است باید اعلام بدارم به همت مردم و با توجه به عملکرد ضعیف وافتضاح این آقا شاهد بی اعتنایی مردم در زمان انتخاب به ایشان خواهیم بود.

مردم ثابت کرده اند که به کسی چک سفید نمی دهند و چنانچه کسی از مسیر خدمت رسانی صادقانه خارج گردد به راحتی آن را از صحنه سیاسی کشور حذف خواهند کرد ولی بنده نگران این هستم که هنوز افرادی در نراق وجود دارند که در تحلیل سیاسیشان تا درب منزل خود را بیشتر نمی بینند ولی تاثیر گذار هستند و بعید نیست که اشتباهات گذشته خود را تکرار کنند .هر یک رای نراق می تواند سرنوشت ساز باشد و نماینده مجلس را تعیین کند با اینهمه امتیاز هنوز کسی تره ای به ریش ما خرد نمی کند چون در داخل نراق آدمهای منفعت طلبی وجود دارند که جرات ریسک کردن را ندارند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد