شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

به نظر شما این یک پارادوکس نیست ؟

به نظر شما چرا عباسی و طرفدارانش در این مدت چهار سال دست به ایجاد پایگاه اینترنتی نزده و فعلا هم چنین قصدی ندارند ؟

  این سوالی است که مدتها است از خودم می پرسم و دلایل آن را بررسی می کنم .در این ایام کاندیدهای مجلس هشتم به این نتیجه رسیده اند اینترنت فضای خوب و ارزانی برای تبلیغات و معرفی خود است واز این طریق می توانند سوابق و برنامه هایشان را به اطلاع عموم بخصوص قشر فرهیختهجامعه برسانند ولی در این بین جای وبلاگ نماینده فعلی مجلس در سطح وبلاگ های فعال شهرستان خالی است .این در حالی است که این انگ به کاندیدهای دیگر می چسبید که تبلیغات زود هنگام خود را آغاز کرده اندولی به عباسی مثل قابلمه تفلن نچسب هرگز نمی چسبد ،چون ایشان در حال حاضر نماینده مجلس است و می توانست ازاین طریق با موکلان خود در ارتباط باشد و نقد هاو نظرات آنها را ببیند و به آنها پاسخ دهد .

من به شخصه خیلی منتظر نشستم که بلکه ایشان و طرفدارانش در این زمینه ( اطلاع رسانی) کاری بکنند ولی ظاهرا به این نتیجه رسیده اند به تعداد هر کاربری که به پایگاه آنها سر بزند ازآرای آنها کاسته خواهد شد . چون مخاطب فهیم این رسانه، جوانان چالشگری هستند که نخواهند گذاشت آب خوش از گلوی کسی به همین راحتی پائین برود .

الان کاسب سر کوچه ما وبلاگ دارد . البته پرشیا هم دارد واز طریق اینترنت سفارش می گیرد و به قول معروف تجارت الکترونیک راه انداخته است چطور می شود که یک نماینده مجلسی که صدقه سر این ملت به پرشیاهم رسیده است نباید وبلاگ داشته باشد؟

 به نظر شما این یک پارادوکس نیست ؟

 

نظرات 19 + ارسال نظر
بد در و دهن سه‌شنبه 28 اسفند 1386 ساعت 11:12 ق.ظ

شما که سانسور نداشتی !
پس چی شد مطلب من بالا نرفت ؟
باهات قهرم !!

سلام .
کی گفته ما سانسور نداشتیم ؟‌
خدائیش خیلی بد دهنی کرده بودی ! طوری نوشته بود که با اصلاح هم نمیشد ببریش بالا . شرمنده .

[ بدون نام ] دوشنبه 20 اسفند 1386 ساعت 12:22 ق.ظ

اتفاقا من نه اون دوره رای دادم و نه این دوره رای خواهم داد فقط خواستم بگم لطفا انقدر ننه من مظلومم بازی در نیارین . سر حرف که میشه می خواهید سر به تن دلیجان و دلیجانی نباشه همه جوره گذشته و تاریخ و افرادش رو زیر سؤال می برید و خودتون رو عقل کل می دونید که همه جوره به شما داره ظلم میشه اما نمی گید که مثلا زمین های دلیجان رو بین شما قسمت می کنند در حالی که تو شهر خودتون هم صاحب خونه و زمین هستید در حالی که بچه های دلیجان از هر نظر در مضیقه هستند از همه امکاناتش استفاده می کنید و نمکدون رو هم می شکنید واقعا که چه قومی هستید شما!!!!!!!!!!!!

سلام
من جای تو بودم این دوره رای میدادم !!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 19 اسفند 1386 ساعت 03:42 ق.ظ

آقای مرادی قرار بود صادق باشید تا جایی که من می دونم سر کوچه شما اصلا بقالی نیست چه برسه به این که سایت و پرشیا داشته باشه ! مگر این که دور از چشم اغیار ....
راستی شما که این همه سنگ نراق رو به سینه می زنید چرا تو شهر خودتون ساکن نمی شید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه جرات کردی منعکسش کن

سلام
با با یک کلوم بنویس به عباسی رای بدهید چرا اینقدر مطلب را پیچوندی !
وبلاگ عباسی چی شد ؟
الان دیگه مادر بزرگ ها هم دارن وارد فضای مجازی میشن و با هم چت می کنن !
چرا از عباسی در این دنیا خبری نیست ؟‌ (مجازی )
قرار نیست هر کی سنگ نراق را به سینه می زنه تو نراق ساکن باشه !
الان عباسی ساکن بهارستان است ولی لحظه ایی از فکر دلیجان غافل نیست .
دوست عزیز ما جرات کردید وبلاگ زدیم ، جرات نداریم نظر شما را ببریم بالا؟‌

سلام دوشنبه 13 اسفند 1386 ساعت 02:33 ق.ظ http://rooyyesh.blogfa.com/

سر بزنید

ف --دلیجان دوشنبه 13 اسفند 1386 ساعت 12:22 ق.ظ

وقتی حرف بزنی باید تبعات حرف خود را هم بزنی مشکل کسانی چون.....این است که هم می خواهند در لشکر یزید باشند هم در صف یاران حسین اما حاضر به جنگیدن هم نیستند اخر بقول خودشان بی طرفند مستقلند!! هم اسم این ور خوب است هم پلوی ان ور چرب!

سید پنج‌شنبه 9 اسفند 1386 ساعت 02:29 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
رفیق ما عجب بادمجان متعصبیه

فرید محسنی چهارشنبه 8 اسفند 1386 ساعت 10:20 ق.ظ http://www.farid27.blogfa.com

سری به ما بزنید. آدمای سیاسی هنرایی هم دارن!

سخاوتی سه‌شنبه 7 اسفند 1386 ساعت 02:46 ب.ظ

دوست عزیز سخت در اشتباهی اتفاقا ایشون از چند ماه قبل یک وبلاگ زدن و خیلی موذیانه تبلیغ می کنن.
البته اونقدر حرفه ای عمل می کنن که فعلا کسی بویی نمی بره. وبلاگ طرفداران عباسی :
http://mahallatdelijan-8.blogfa.com

منظورم سایت یا وبلاگ برا تبلیغ نبود بلکه برا پاسخگو بودن .
شما درست می فرمائید تحت پوشش های خاص از قبیل وبلاگی که معرفی نمودید تبلیغات می کنند و لی جرات ارائه مستقیم خود را به افکار عمومی ندارند .

بادنجان سه‌شنبه 7 اسفند 1386 ساعت 02:07 ب.ظ

بابا تو هم شورشل در آوردیا
میدونم دردت چیه
از بیکاریه عزیز
جمعش کنید این کس شعرهای مزخرفا
گور پدر هرچی نماینده مجلسه
مردم ما دارن از گرسنگی و بدبختی هر روز داغون میشن اونوقت چهارتا چاغوز بیکار مثل شماها هم دارین کسشعر تحویل میدین

خدائیش خوب اسم مستعاری برا خودت انتخاب کردی ولی سیب زمینی می گذاشتی بهتر نبود ؟‌

آقای مرادی با اجازه لینکتون کردم...

دوست عزیز به احترام این اقدام شما من هم شما را لینک می کنم .
وبلاگ شهر من نراق مستقل عمل می کند و به هیچ فرد و گروه و جناح خاصی وابستگی ندارد لذا انتظار دارد دوستانی از این دست داشته باشد . سعی می کنیم در عمل این را به خوانندگان خود ثابت کنیم .
موفق و سر بلند باشید .

سید سه‌شنبه 7 اسفند 1386 ساعت 09:04 ق.ظ

آقای عباسی به دلیل مشغله زیادشون درون مجلس نرسیدن این مدتی که گذشت به دغدغه دولت ودولت مردان که دولت الکترونیک بوده وهست توجه کنند فکر می کنم دلیل الکترونیک نبودن ایشون حدودا چند سالی عقب بودن آقا باشد . یکی نیست به ایشون بگه بابا مجلس که جای خودنمایی نیست که تا یه درگیری جزئی صورت می گیره یا هر جا که دوربین باشه اونجا ظاهر میشه در ضمن مجلس جای وعده ووعید دادن نیست یعنی نماینده مجلس کارش وعده دادن نیست.
{ طرح کارتای اربعین امسال که به تصویب هیئت امنا رسدیه چیه هر چند قبل از تصویب شما طراحی کرده وشاید چاپ هم کرده باشید}
اجرکم عندالله

سید پس سلامت کو ؟
بعضی ها اینقدر در کار و مسئولیت خود مغرور میشن که اعتقاد دارند دیگران باید مثل اونها باشن نه اونهامثل دیگران .
وبلاگ زدن و اطلاع رسانی برا عباسی افت داره کلاس کارش رو میاره پائین .
ولی این آدم ها اگه احساس کنن که میشه رای یک روستا را جمع کرد اگه گاو یه روستایی هم مریض بشه میرن عیادتش تا به هدفشون برسن .
مگه نشنیدی که میگن هدف وسیله را توجیه میکنه .

مهدی از محلات یکشنبه 5 اسفند 1386 ساعت 07:49 ق.ظ

چند بار نظر دادم سانسور کردی چرا ؟

دوست عزیز سلام یاد ندارم نظری از شما را سانسور کرده باشم !
لطفا بفرمائید کدام نظر .

مهدی محلات شنبه 4 اسفند 1386 ساعت 04:19 ب.ظ

آقای مرادی از نراق سلام جالب بود . در مورد کلیه دوستان احساس می کنم همه از سر دلسوزی مطلب می نویسند .با توجه به پتانسیل بالای نراق محلات و دلیجان خواهش می کنم جمعی از مردم شریف و فرهیخته نراق وقتی را مشخص نمایند تا جهت هم فکری در خدمت آنها بوده و از نزدیک در مورد نگرانی های منطقه و انتخابات تبادل نظر شود منتظرم .

دوست عزیز
برای گرفتن وقت از مردم بعد از نماز جمعه و جماعت بهترین موقع است . بفرمائید چه روزی به نماز جماعت مغرب و عشا تشریف می آورید سعی می کنم بنده هم حضور داشته باشم .

پیام شنبه 4 اسفند 1386 ساعت 09:52 ق.ظ

شنیده شده در صورت رای نیاوردن اقای سید حسن عباسی پست معاونت در یکی از شبکه های صدا و سیما برای وی رزرو شده است !!!!!!

کور بشه اون کسی که نتونه غیر از پست نمایندگی مجلس هر پست دیگری را به عباسی ببینه .

سعید شنبه 4 اسفند 1386 ساعت 08:23 ق.ظ

حاجی .
این بابا پارداکس چه سرش میشه .در سطح دیپلم حرف بزن تا بفهمه و به زحمت نیفته . آخه خیلی تو مجلس سرش شلوغه و شدیدا تحت فشار کاریه . تو دیگه فشار را مضاعف نکن . بگذار این یه لقمه نون نمایندگی به خوشی از گلوش پائین بره .

به چشم.

خودم جمعه 3 اسفند 1386 ساعت 05:37 ب.ظ

خدا وکیلی یه سری به پایگاه مهندس مقیمی کانید نمایندگی مجلس از خمین زده و وزن نماینده خودمون را با اون مقایسه کنید خیلی چیزها دستگیرتون میشه .
http://www.moghimionline.com

دانشجویان اراک پنج‌شنبه 2 اسفند 1386 ساعت 05:47 ب.ظ http://daneshjuyan.blogfa.com/

راه برادر ادامه دارد.

و ما هم برای رفتن در این راه گیوه سنجانی خریده ایم .
دانشجویان محترم اراکی
منت گذاشتید به وبلاگ ما سر زدید .
وبلاگ خوبی دارید . لینک آنرا قرار دادم ، موفق و موید باشید .

بهروز پنج‌شنبه 2 اسفند 1386 ساعت 11:30 ق.ظ

با آنکه تمایلی ندارم در مورد انتخابات مطلبی بنویسم ولی ...
چرا شما فقط به آقای عباسی گیر دادین . اگر ادعای روشنفکری و دید باز را دارید این دید باز خود را با دیگران نیز قسمت کنید . ایراد و اشکالات و حسنهای دیگر کاندیداها را هم برشمرید .فقط عباسی کاندید نیست که .
تا به حال چندین بار در مورد فروغی سوال شده و این تجزیه و تحلیل را به زمان دیگری موکول کرده اید . انتقادی که دقیقا یکی دو روز مانده به انتخابات برای گمراه کردن و یا برآشفتن اذهان انجام بشه شکل جالبی نداره .
فرصت دفاع به طرفداران دیگران را نیز بدهید .
اینکه تجزیه و تحلیل دقیقه ۹۰ انجام بشه و کسی هم فرصت دفاع از خود را نداشته باشه حداقل برای من اینطور تداعی می شه که قصد خاصی پشت سر این گفتار وجود داره .
اگه در مورد دیگران می دونید بگید وگرنه فقط و فقط در مورد عباسی حرف زدن هنر زیادی نیست چون همه می شناسنش و عملکرد ضعیفش را هم می دونن .
شاید تلاش شما برای عدم راهیابی مجدد ایشان است ، اگه یه مهره خطرناکتر و بدتر از ایشان دوباره نفوذ کنه چی ؟
من هیچ کدوم را درست و حسابی نمی شناسم ولی خیلیهاشون مشخصه برای چی سر و کلشون پیدا شده .
یه زمانی برادر این دکتر جاسبی بلند شده بود اومده بود منطقه کاندید هم شده بود . این افرادی که سالی ۱ بار هم اونجا پیداشون نمی شه چطوری می خوان مشکلات مردم را درک کنن . همین حاج آقای فروغی کیه ؟ کجاست ؟ نراق زندگی می کنه ؟ قمه ؟ چند بار تا حالا برای نراق کاری انجام داده که برای منطقه بره انجام بده ؟ چرا از قم کاندید نمی شه ؟
یکی دیگه که نوشته بودن استاد دانشگاه نراقه ؟ برای چی می خواد نماینده این منطقه بشه ؟ درد مردم را مثل آقای روحانی درک کرده .که قول داده بود بعد از پایان دوره نمایندگیش برگرده ولی اگه ازش اثری پیدا شده ما را هم خبر کنین .
خیلی از اینها به فکر مردم نیستن . خودمون را گول نزنیم . خیلی از اینها دنبال یه سکوی پرتاب برای پروازهای خیال انگیز خودشونن .
خواهش من اینست که دیگه بیش از قضیه عباسی را شورش نکنین . به دیگران بپردازید تا وقت هست . نهایتا در آخرین روزها به یک جمع بندی کلی برسید .

با تشکر


بهروز جان سلام
یه تعداد آدم با اهداف خاص ثبت نام کردن و معلوم هم نیست تا مرحله آخر بمونن یا نه من هم نه وقتش را دارم و نه حالش را که قدم به قدم اونها را تعقیب کنم ببینم که کی اومدن کی رفتن و ....
در ضمن کارنامه ای هم پیش رو ندارن و هنوز رسما تبلیغات نکردن .
خیالت جمع و راحت که پشت تمامی نوشته های ما غرض وجود دارد ولی مرض نیست !!
اگه من چند تا تحلیل جور واجور در خصوص آقای فروغی بنویسم و یک روز مونده به انتخابات خبر دار بشیم ایشان استعفا داده کار ما خنده دار نخواهد بود ؟
در پیام های قبلی نوشته بودم که آقای فروغی همان نقشی را بازی خواهد کرد که شیخ علی حیدری ۸ سال پیش ایفا کرد .
متاسفم که نمی تونم خواهش شما را در خصوص عباسی عمل کنم چون ..................

سلام آقای مرادی
بابا کجای کاری «سید حسن شان و منزلت بالاتری داره که بهش اجازه نمی ده با ما دهن به دهن بشه»-نقل قول مستقیم از خود ایشان.
بعدشم از کجا معلوم که نداره ! می دونی... ما نمی دونیم.
در اخر منتظر باشید از فردا دست به کار می شه. اینو مطمئنم چون مجلس تعطیله!!!
به ما نظری نمی اندازی ها باشه طلب ما!!!

دوست یا دوستان عزیز
سلام
یکی از وبلاگ هایی که هر روز مطالعه می کنم وبلاگ شما است .
نوع نگاه متعادل شما را نسبت به مسائل می پسندم و فکر می کنم اگر سمت و سو نگیرید و رویه مستقلی را ادامه دهید به جایگاه خوبی در سطح وبلاگ های شهرستان خواهید رسید .
اعتقاد راسخ دارم در فضای مجازی باید فرهیختگان و اندیشمندان هر منطقه حاضر بوده و قلم بزنند تا فقدان اندیشه ایجاد نگردد. شما در حال حاضر بخشی از این خلاء را در سطح شهر دلیجان پر کرده اید . برایتان بهترین ها را آرزو دارم . هر چند که در آینده سیل تهمت ها و نارواها شما را در خواهد نوردید ولی هر کسی هم به خود اجازه نمی دهد به این وادی قدم بگذارد .
صداقت را مایه کار خود قرار داده و از هیچ کس و هیچ چیز جزخدا نترسید . هرچند که مطالب من جنبه نصیحت داشت ولی تذکری بود برای خودم .
این را جدی گفتم تعارف نیست .
جامعه برای انتخاب به آگاهی نیاز دارد . خیلی ها دوست ندارند چراغی روشن شود تا دیگران شناخت دقیقی از آنها داشته باشند .
وظیفه تمامی دوستداران نظام روشن کردن فضای تصمیم گیری است حالا به هر قیمتی که می خواهد تمام شود .
حتی از دست دادن آبرو و اعتبار .
م .م

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد