شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

از ما گفتن و از عباسی نشنیدن !!!

این روزها بازار تحلیل و ارزیابی سطح مقبولیت کاندید های مجلس هشتم  در بین محافل خصوصی و عمومی داغ  است و هر کس به نوعی در این تنورگرم  نون خودش را می چسبونه  .  برخی از همشهری های ساده لوح  ما هم وهـــــم برشون داشته و پیش خودشون فکر کرده اند، حالا که این آب گل آلوده  میشه ازآن ماهیی گرفت که برچسبMADE IN نراق روش باشه .

 تا چندی پیش ما را به جرم  ناسیونالیست متعصب چوب می زدنداز این به بعد به اسم وطن فروش بیگانه پرست . اشکال نداره هدف خیلی مهم تر و مقدس تر از این حرف ها است .یه دوستی از من پرسید تو حرف حسابت چیه در خصوص کاندیدها چه نظری داری من هم خیلی رک و صریح گفتم  با معیار هایی که مقام معظم رهبری در همین چند ماه اخیر ارائه دادند دنبال این هستم که هر کی این معیار ها را نداره نگذارم رای بیاره و برام فرقی هم نمی کنه کی نماینده مجلس بشه  تنها چیزی که مهم است این است که مردم با چشم باز نماینده خود را انتخاب کنن و به قول معروف جو گیر نشن . توی هر موضوع و مسئله ایی هم که  تعصب داشته باشم تو  انتخاب نماینده مجلس ندارم  چون مجلس یک نهاد قانون گذاری است و تبعات رفتار نماینده در کل کشور تاثیر داره لذا نمیشه با رگه هایی از تعصب انتخاب کرد، بعدش  انتظار داشت مجلس ملی به عنوان یکی از ارکان نظام در مسیر درست خود حرکت کنه . 

به عنوان یک فعال  کوچک سیاسی یه توصیه هم برا دوست عزیزمون آقای عباسی دارم هر چند که شان ایشون اجازه  توجه به حرف های این کمترین را نمیده ولی وظیفه ما نصیحت کردن است و بس . طبق تحلیلی که تا این لحظه بنده از وضعیت انتخابات حوزه محلات و دلیجان دارم ایشان در شهرخودشون نفر چهارم و در کل حوزه رتبه ششم را  خواهند آورد  . شاید بگید این تحلیل را از کجا آوردی و مستندات تو کدام است باز هم تاکید می کنم این نظر شخصیه من است و به هیچ نظر خواهی هم ربطی نداره . لذا توصیه می کنم تا کارنامه مردودی خود را از دست مردم دریافت نکرده به نفع یکی از همشهری های خودش کنار بره تا حداقل بگن در امتحان شرکت نکرد ولی اگه اومدو امتحان داد از مردم انتظار نداشته باشه بهش نمره قبولی بد هند. از ما گفتن و از عباسی نشنیدن !!!

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
شهروند شنبه 25 اسفند 1386 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام
تبریک
تبریک
تبریک
باز هم تبریک

به حدیثی که ۱۱ اسفند برات نقل کردم توجه کردی ؟

الان روز شنبه ۲۵ اسفند ۸۶ و روز بعد از انتخاباته
به این نفر بالایی که گفته کرامات فاضلین و این حرفا و . . . می گویم که اگر از شرارت صهیونیستهایی چون شما آسیبی به ما نرسه مطمئن باش که کرامتی هم از فاضلین به ما نخواهد رسید . چون ما کجا و مرحوم فاضلین کجا ؟
ولی شما بروید و به جای بهره های معنوی از ملا عبدالهادی دلیجانی بهره های مادی ببرید که لا اقل اگه اون دنیا را ندارید این دنیا را داشته باشید .

این افاضات ( اضافات ) را هم در جایی نشر بفرمائید که خریدار داشته باشه
تجربه بالاتر از تحلیل آماری است که امیدوارم متوجه آن شده باشید .

[ بدون نام ] یکشنبه 19 اسفند 1386 ساعت 03:37 ق.ظ

با سلام
به نظر من هنر مرد در اینه که خودش رو در بوته ازمایش قرار بده و نتیجه اون رو چه خوب و چه بد بپذیره اگر قرار باشه از اول به این فکر که نفر چندم ممکن بشی نیای و شرکت نکنی پس بهتره از همون اول فقط یک نفر شرکت کنه که مطمئنه اول میشه و بقیه برند پی کارشون.
بعد من نمی دونم منبع تحلیلی و آماری شما کجا بوده ؟ شاید شما هم پیشگو شدید وخبر ندارید بالاخره از کرامات فاضلین باید به شما هم چیزی رسیده باشد

شهروند شنبه 11 اسفند 1386 ساعت 04:50 ب.ظ

حدیثی از یکی از معصومین (ع) به این مضمون نقل شده که :
اگر کسی نصیحت تو را نشنیده گرفت نگران نباش روزگار او را ادب خواهد کرد .
بهتره اون را به حال خودش بگذارید .
اون وقت می بینه یه من دوغ چقدر کره داره !
تازه بد نیست یه مدت هم به جای غذای مجلس نون و کره بخوره !

مجید شنبه 11 اسفند 1386 ساعت 12:35 ق.ظ

سلام
خسته نباشید. بهتر نیست این بدبخت کاریش نداشته باشیم خدا که بهش زده. خودشم بکشه اون نفر۶ هم که شما می گفتید نمیشه. دلیجانی قبولش نداره چه برسه به....

نراقی مقیم تهران جمعه 10 اسفند 1386 ساعت 05:16 ب.ظ

سلام جناب آقای مرادی
امیدوارم همیشه پاربرجا باشید چون امید ما نراقیها به شما است . از زمانی که شما در نراق مسئولیت دارید تا حالا خیلی کارهای جدیدی صورت گرفته است و باور کنید که ما مشتاق هستیم هر هفته به نراق بیائیم شنیدم برای عید امسال برنامه های ویژه دارید اگر امکان دارد ما را از طریق وبلاگتان در جریان بگذارید . در تمامی محافل نراقی های مقیم تهران ذکر خیر شما و آقای شهردار است .
به امید دیدار در نراق عید امسال

سلام
دوست عزیز .
شما به بنده و همکارانم لطف دارید . قصد ما هم بعد از رضایت خدا در کارها خرسندی نراقی ها و افتخار به آنچه که دارند است .
درست به اطلاع رساندند برای عید امسال با توان چند برابر سال گذشته وارد عمل شده ایم و امسال عید بانوان شهر هم در معرفی جاذبه های گردشگری و صنایع دستی به کمک ما آمده اند . پیش بینی می گردد ۱۰۰ هزار نفر عید امسال نراق بازدید کننده داشته باشد .
با رونق صنعت گردشگری آینده نراق روشن و امیدوار کننده است .

سعید جمعه 10 اسفند 1386 ساعت 09:21 ق.ظ

حاجی . بر اساس همان مطلبی که قبلا نوشته بودی ( دوست نادان ودشمن دانا ) الان عباسی را دوستان نادان دوره کردن و تا به زمین گرمش نزنن ول کن نیستن . انسان هر چقدر هم که خودش را ساخته باشه چهار تا آدم که تعریف بکنند قبول میکنه که دیگه تو کره زمین لنگه نداره . الان عباسی خودش را از همه کاندید ها اصلح تر می دونه . تو هم قصد داری نقش دشمن دانا را بازی کنی ولی ظاهرا تعداد دوستان نادان خیلی خیلی بیشتره .

سعید جان
سلام
عباسی در حال حاضر بخش زیادی از دوستان دور قبل خود را از دست داده و حتی نتوانسته افراد جدیدی را جایگزین آنها کند .
دشمن هم که تا دلت بخواهد برا خودش تراشیده .

فرید محسنی جمعه 10 اسفند 1386 ساعت 12:23 ق.ظ http://www.farid27.blogf.com

من با بچه های خمین و عباس ایرانشاهی اومدم اونجا.

سلام جناب آقای محسنی
بله یادماومد . توی آب انبار حاج عبد الباقی شعر ایران ای سر زمین من را دسته جمعی خوندید . اگه عکس یا فیلم از اون بازدید داری برام ارسال کن . ممنون میشم .

سید پنج‌شنبه 9 اسفند 1386 ساعت 02:39 ب.ظ

اگه حاجی بره کنار سنگین تره تا وایسه نتیجه نمرشو از مردم بگیره
(دم مردم گرم عجب سانی امروز نشون بعضی ها دادن چشم انداز ال و ابشار گیسو هم کار خودشونو کردن ما که خسته نشدیم شما هم خسته نباشید)

سید جان نه بره کنار سنگین تره !!

دلیجان ۲۰ پنج‌شنبه 9 اسفند 1386 ساعت 04:32 ق.ظ http://www.delijan20.blogfa.com

سلام و خسته نباشین
مطلبتون رو خوندم.تحلیل جالبی ار جو دلیجان و محلات داشتین.ما هم چند وقت پیش نتایج مظر ینجی خود را اعلام کردیم و جالب اینجاست که نتایج آن خیلی ها را ناراحت کرد.چون نتایج را متناسب کاندیدای خود نمی دانستند.
بهر حال باید مراقب تونل های زیرزمینی و شایعات و پارادوکس ها!!! و سکوت ها و ... بود.
یادمان باشد بعضی وقت ها پارادوکس ها هدفمند و هوشمندانه طراحی می شوند!!!.
به امید راه یابی نمایندگان شایسته و ایرانی آباد تر
مدیریت وبلاگ دلیجان۲۰

سلام دوستان عزیز دلیجان ۲۰
اطلاع رسانی مناسب و هوشمندانه بخصوص برای قشر فرهیخته ، دانشگاهی و جوانان در این روزها نخواهد گذاشت مردم در انتخاب اصلح اشتباه کنند . اگه جایی مردم اشتباهی هم می کنند دلیلش سکوت نخبگان آن جامعه است . یه بحثی مقام معظم رهبری در سال ۷۵ مطرح کردند به نام عوام و خواص . در این بحث ثابت کردند که جمع زیاد کسانی که در کربلا برای به شهادت رساندن امام حسین (ع) آمده بودند عوام جامعه بودند که غسل شهادت هم کرده بودند. لذا این خواص جامعه بودند که این حادثه بزرگ تاریخی را رقم زدند .
بنده به عنوان عضو کوچکی از جامعه از شما و تمامی وبلاگ نویسان محترم شهرستان که سعی دارید دامنه اطلاع و بینش مردم را توسعه دهید نهایت تشکر را دارم .
پیروز و سربلند باشید و برای آبادانی شهر زادگاهتان لحظه ایی ساکت ننشینید . برای ما نراقیها دلیجان اّباد ، استان آباد و در یک کلام ایران آّباد افتخار است .

سلام
آقا نمی خواستیم این مطلب شما را تایید کنیم چون ما هم مثل شما مورد هجوم واقع می شدیم اما حالا که شما گفتید ما هم نظر شخصی خودمون را میگیم که: سید حسن لا اقل جزو ۳ نفر اول لیست نهایی نیست! ضمنا این دفعه انتخابات دو مرحله ای هم نمی شود!
در نهایت در اینجا از توجه شما به وبلاگ تا انتخابات هشتم - لینک زیر- تشکر می شود. راستی با اجازه تان شما را لینک کره ایم. باز هم به ما سر بزنید. به زودی مطالب تحلیلی بیشتری در وبلاگ کار می کنیم...

سلام دوستان عزیز تا انتخابات هشتم .
از اینکه لینک وبلاگ شهر من نراق را قرار دادید نهایت تشکر را داریم .
اما در خصوص این مطلب جدید باید بگم هرکی خربزه میخوره ........
موفق باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد