شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

حکایت دروغ های بزرگ !!

چند وقت پیش  حکایتی را شنیدم که در این ایام کاربرد آن به وضوح دیده می شود . حکایت از این قرار است که فردی در مجالس بزرگان حاضر می شد و دروغ های بزرگی می گفت این فرد دوستی داشت که برای حفظ آبروی او دروغ های او رابه اشکال مختلف توجیه می کرد تا در بین جمع  رسوا نگردد . روزی این فرد در مجلسی به دروغ گفت: توله سگی را دیدم  در آسمان وق وق می کرد . دوست این مرد خیلی فکر کرد چگونه دروغ به این بزرگی را توجیه کند تا اینکه به فکرش رسید  بگوید این توله سگ را عقابی شکار کرده بوده و به همین خاطر در آسمان وق وق می کرده است . مجلس که تمام شد دوست مرد دروغگو  رو به او کرد و گفت : جان مادرت  از این به بعد دروغی بگو که بتوانم یه کاریش کنم، آخه توله سگ در آسمان چه می کند ؟

حالا این شده حکایت  برخی رجل های سیاسی منطقه ما  که هی دروغ گفتند و برخی ها هم که منافع خود را در توجیه آنها می دیدند به سر مردم بیچاره شیره مالیدن تا اینکه کار به جایی رسید که اطرافیان هم در توجیه دروغ های بزرگ آنها کم آوردند .

خبرهای رسیده حکایت از این دارد که عباسی با سیاست شانتاژ قصد دارد صحت انتخابات حوزه انتخابیه محلات و دلیجان را زیر سوال ببرد و الان در دلیجان تمامی گروه ها به جان هم افتاده و سعی دارند تقصیرشکست خود را به گردن دیگری بیندازند . برخی اختلافات خانوادگی بین عباسی و فدایی را عامل شکست او می دانند  ، برخی عملکرد فرمانداری ، برخی اتحاد صورت گرفته بین محلاتی ها ، برخی شورای نگهبان ، تعدادی تکثر و عدم اتحاد در بین کاندیدا های دلیجان، برخی علل ناکامی عباسی را مخالفت نراقیها با او بخصوص وبلاگ شهر من نراق می دانند.

اما حقیقت این است که هیچ چیز جز عملکرد نادرست خود عباسی موجب ناکامی او نگردید و ما این موضوع را سال گذشته پیش بینی  و به بزرگان دلیجان هشدار داده بودیم  . عباسی به لحاظ نداشتن تعادل در افکار و مرام خاص و سواد کافی نمایندگی و نداشتن وزن ملی به تدریج جایگاه و مقبولیت خود را در بین گروه ها  از دست داد و برای  بازسازی آن نه تنها اعتراف به اشتباهات خود نکرد بلکه با چاپ گزارش عملکردی مضحک، جسورانه از کارهای نکرده خود  دفاع هم نمود  . شما می بینید در بین سیاستمداران آمریکایی بخصوص رئیس جمهور اگر روزی کاری انجام دهند که  موجب کاهش مقبولیت آنها در جامعه گردد دراولین فرصت در نطقی از مردم  خود پوزش می طلبندو با این کار در واقع اجازه نمی دهند افکار عمومی بر علیه آنها بسیج شود ولی عباسی دقیقا بر عکس به جای اعتراف به نا توانی ابراز شجاعت و شهامت کرد که همین موضوع باعث شد آینده دلیجان ................................... !!!

نظرات 18 + ارسال نظر
شهروند شنبه 31 فروردین 1387 ساعت 08:17 ق.ظ

با سلام
تشکر میکنم از شهر دار محترم محلات که جواب این بابا را داده
البته گیرندگان رونوشت هم باید اقدامی بکنند .
از وبلاگ محلاتی های عزیز هم ممنونم و از شخصی که این نامه را ارسال کرده
از شما هم به خاطر درج آن در این وبلاگ تشکر میکنم .
ویژه نامه تبلیعاتی محلات پاسخ داده شد .
انتظار دارم جوابیه نراقیها را در مورد ویژه نامه شهرستان دلیجان روی وبلاگ قرار دهید .

یه سوالی هم از شما دارم :
منطقه چاله ماه باجی کدام طرف نراق است و غار معروفی که یکی از کاربران اشاره کرده که در آن کشف شده کجا واقع است .
من که نتونستم پیداش کنم .
اگه کسی بلده ٬ طول و عرض جغرافیایی اونا بده ممنون می شم .

سلام شهروند .
به اندازه ایی ویژه نامه تابلو و سوتی های آن واضح بود که به نظر من یک دانش آموز ابتدایی هم اگر آن را بخواند متوجه آن خواهد شد لذا نیازی به پاسخ دادن ندارد . بعدش هم یه مثلی هست که میگن دیگه به مرده چوب نمی زنن.
در خصوص چاله ماه باجی هم بهتر است خود کاری که نوشته بود توضیح دهد .

یه محلاتی جمعه 30 فروردین 1387 ساعت 10:50 ق.ظ

جناب آقای مرادی مطلبی را از طرف آقای یار محمدی شهردار محلات در وبلاگ محلاتی ها دیدم که متناسب با مطلب شما است اگر صلاح می دانید جهت تنویر افکار عمومی انتشار دهید . باسپاس یه محلاتی
باصلوات برمحمدوآل محمد(ص) احتراماً ضمن تقدیروتشکرازاقدامات معموله وعملکردهای مشروحه مندرج درتراکت چاپی 6 صفحه ای توزیعی درحوزه انتخابی شهرستان محلات به استحضارمی رساندنظربه انتخاب جنابعالی به عنوان نماینده محترم مردم شهرهای محلات و …، مشهوداست بنابرضرورت امروقریب به اتمام دوره خدمتگذاری 4 ساله ، خودراموظف به پاسخگویی به اعتمادمردم دانسته ونهایتاً باقیدواژگان (( پاسخی به اعتماد)) روی جلدتبلیغات مکتوب ، این ادعابه منصه ظهورگذاشته شده است . حال باتوجه به اینکه قانوناً ودرراستای تأئیدفرمایش مقام معظم رهبری ، وظیفه مجلس قانونگذاری عنوان شده نه انجام اموراجرائی...

بنابراین اینجانب به عنوان یکی ازموکلین و احدی ازخدمتگزاران مردم عزیزشهرمحلات پس ازمطالعه وبررسی عملکردمشروحه (پیوست ) ، لازم دانستم مطالبی رامعروض دارم :
1-وفق بندذیل عنوان مسئولیتهای محوله مندرج درصفحه دوم ، برای جنابعالی سمت ریاست کمیته فرهنگ وگردشگری درمجلس محترم ،عنوان شده که پس ازاطلاع برای بنده جای بسی تأسف است که چطورپس از4 سال ازاین موضوع آگاه شدم؟
مگرنه آنکه پس ازسفرریاست محترم جمهوری به این استان وتصویب منطقه سرچشمه محلات به عنوان طرح ویژه گردشگری درهیأت محترم وزیران وهمچنین بازدیدآقای سعیدلو ازبوستان سرچشمه مقرر شد تدابیرلازم جهت بازدیدآقای مشائی ازبوستان مذکورصورت پذیردکه متأسفانه اذعان می دارم علیرغم انجام امورفوق بطوربایسته وشایسته درسفراول ریاست جمهوری ، تاکنون باتوجه به پیگیریهای حضوری وحتی مذاکرات عدیده تلفنی باجنابعالی مبنی برنحوه پیگیری اجرای مصوبه هیأت وزیران ، تابه اکنون هیچ پاسخ مساعدی دریافت نشده وباتصویب طرح مذکورصرفاً شهرداری درقبال درخواستهای مردمی مبنی برأخذپروانه ساختمانی دربلاتکلیفی ومراجعان محترم درسـردرگمی کامل بسرمی برند.

2-درسطرپنجم صفحه سوم به حمایت ازبیمه رانندگان زحمت کش ، اشاره شده درحالیکه متأسفانه مشهوددرخصوص رانندگان حمل ونقل همگانی درون شهری شهرمحلات ، این موضوع اعمال نشده وعلیرغم پیگیریهای سازمان حمل ونقل همگانی شهر محلات ازسازمان محتـرم تـأمین اجتماعی استان ، مبنی بربیمه نمودن رانندگان آژانس های درون شهری (رانندگان حمـل ونقل عمومی )ومکاتبه انجام شده به شماره نامه 14648-19/9/86 ، تاکنون نتیجه ای حاصل نشده است .
3-درسطربیست وپنجم صفحه سوم ،اختصاص بودجه جهت دو بانده نمودن جاده محلات،
نیم ور، دلیجان مطرح شده که شایان بذکراست اقدام مذکورازمحل اعتبارات مردم شهرواعتبارات شهرستانی صورت پذیرفته بنابراین خواهشمنداست محل اعتبارهزینه شده را لااقل به این خدمتگذارحقیر اعلام نمائید تامتعاقب پیگیری لازم ، دوباره کاری صورت نپذیرد.
4-باعنایت به قید((پیگیری ارتقادرجه شهرداری)) درسطربیست ویکم ذیل خلاصه عملکردمندرج درصفحه چهارم ، به استحضارمی رسانددرسال 1380 (قبل ازانتخاب جنابعالی به عنوان نماینده محترم مجلس) ، درجه شهرداری از6 به 7 ارتقاء یافته وهمچنان آن درجه ملاک عمل می باشدچنانچه پیگیری معموله مثمرثمربوده خواهشمنداست نتیجه ارتقاء درجه رابه این شهرداری ابلاغ فرمائید !
5-درراستای ادعای اجرای طرح جامع شهرمحلات درصدرصفحه پنجم لازم بذکراست بیان شود، به استنادنص صریح ماده 7 قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی ومعماری مصوب 22/12/1351، اجرای مصوبات شورای عالی شهرسـازی ومعماری ایران (طرح جامع شهر) طبق مفادماده 2 قانون مـارالذکر-جزتکالیف شهرداریها عنوان شده وبـاتـوجـه بـه افـق 10 سـاله اجـرای آن ، چگونـه جنابعالی ظرف 4 سال طرح مذکوررااجرانموده اید؟
ضمن آنکه طرح جامع شهرمحلات مورخ 24/6/85 درشورایعالی شهرسازی ومعماری ایران تصویب واعتبارومدت اجرای آن پس ازتصویب 10 سال درنظرگرفته شده بنابراین نکته تعجب برانگیزاینست که چطور طرحی که هنوز18 ماه ازتصویب آن درمرجع مذکورنگذشته، جنابعالی مدعی اجرای آن دردوره خدمت خودمی باشید؟

اگرمنظورتهیه طرح جامع شهراست لازم بذکراست طبق قانون تهیه طرح ، جزوظایف مسکن وشهرسازی تعریف شده ، وچنانچه منظورتان طرح ناحیه محلات-دلیجان –خمین (جنوب استان ) می باشد شایان بذکراست طرح مذکورتوسط جناب آقای حبیبی نماینده محترم خمین (با لابی دراستان) وحمایت آقای سرآبادانی فرمانداروقت ازمحلات به خمین ، تغییروتصویب یافته است ! ! !
6-دربند دیگری ازصفحه پنجم ، به پیگیری بودجه اجرائی نمودن پارک سرچشمه اشاره داشته اید… درحالیکه نه تنها درحال حاضرشاهدپیشرفت کارروزمره سرچشمه نمی باشیم بلکه طرح مذکوربه فراموشی سپرده شده ضمن آنکه طرح مطالعاتی آن نیزعلیرغم قرارداد با مشاورمربوطه وگذشت بیش ازیکسال ، تحویل نگردیده است .
7-درخصوص اشاره به افزایش بودجه فضای سبزشهرمحلات ، شایان بذکراست باعنایت به تأمین عمده بودجه شهرداریها ازطریق محلی، بیشترطرحها ازاین طریق اجرائی می باشد.
واگربودجه ای بدین منظورخارج ازاعتبارات شهرداری اختصاص داده شده معروض می دارم اینجانب به عنوان شهردارخبری ازآن ندارم . لذا جای بسی خرسندی است که این مجموعه را ازاعتبارات مبحوث عنه مطلع فرمائید.
8-درراستای اعمال مفادبنـد(د) تبصره 6 قانـون بـودجه ، واگذاری زمین درمحلات ونیم وربه جـوانـان عنوان گردیده که لازم بذکراست علیرغم پیگیری مسئولین محترم شهری بویژه فرماندارمحترم وشورای شهرهنوزوضعیت واگذاری زمین 11 هکتاری مشخص نشده است ؟ بنابراین تمنادارد درصورت واگذاری زمین دراین شهرودرراستای قانون بودجه سال 86، مراتب رابه مسئولین ذیربط اعلام تادرصورت نیازپیگیری لازم ازطریق آن نماینده محترم ، صورت پذیرد.

9-درراستای ادعای تکمیل سالن های ورزشی واداری درمحلات وسالن ورزشی درمحلات سفلی ، احداث بلوارمحلات سفلی به ورودی محلات، وتکمیل مصلی محلات وعملکردهای مشروحـه دیگر، باید قضاوت امررا به مردم عزیزبعنوان شاهدان محلی واگذارنمود …
النهایه خواهشمنداست بامداقه درمفاد فوق الذکر، پاسخی وجدان پسندومنطقی به اینجانب بنمایندگی ازموکلین محترمتان ، اعلام فرمائید% 23/12



غلامعلی یارمحمدی
شهردارمحلات



رونوشت : فرمانداری محترم شهرستان محلات /
” : شورای محترم اسلامی شهر محلات /
” : اداره اطلاعات شهرستان محلات /

منبع: وبلاگ محلاتی ها

سلام دوست عزیز
ضمن تشکر از مطلبی که فرستادی خدا را شاکرم از اینکه تو این دو شهرستان در بین مسئولین بلاخره یه کسی پیدا شد جواب اراجیف این بابا را بده که اگه جلوش را نگیری خونه ایی را که من با هزار زحمت و با گرفتن وام از چند بانک با سود ۲۵٪ ساختم و تا ۱۵ سال دیگه باید ماهی ۱۵۰ هزار تومان قسط بدم هم داشت به نام خودش تبلیغ می کرد که من برای خانه دار شدن جوانان دو شهرستان فرش زیر پام را فروختم .

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 فروردین 1387 ساعت 12:58 ق.ظ

بلد نیستی بفرستی یا عکس نداری بهونه نیار
اونم خودتی و هفت ....

دختری از دیار چاله ماه باجی دوشنبه 19 فروردین 1387 ساعت 08:08 ق.ظ

« این هم ایمیل من منتظر عکسهات هستم
nasimesaba30@yahoo.com »

ایمیلت نا معتبر بود کاکو
شرمنده
... خودتی !!!!!

دختری از دیار چاله ماه باجی یکشنبه 18 فروردین 1387 ساعت 01:03 ب.ظ

به نظر شما نباید جوش بیارم
ایمیل بده تا برات عکس غار چاله ماه باجی را بفرستم

[ بدون نام ] یکشنبه 18 فروردین 1387 ساعت 02:07 ق.ظ

این هم ایمیل من منتظر عکسهات هستم
nasimesaba30@yahoo.com

دختری از دیار چاله ماه باجی شنبه 17 فروردین 1387 ساعت 11:13 ق.ظ

آره تو فرض کن من دنبال شوهر می گردم
ولی غار چاله نخجیر به پای غار چاله ماه باجی نمی رسه
میگی نه
صبر کن تا بهت ثابت کنم
اگه راست می گی ایمیل بده تا چن تا عکس غار چاله ماه باجی را برات بفرستم
اونوقت میبینی من دنبال شوهر می گردم یا تو که جرات نکردی خودتو معرفی کنی

چرا جوش آوردی ؟

[ بدون نام ] جمعه 16 فروردین 1387 ساعت 02:38 ق.ظ

(( تازه تا حالا چند بار هم از توش عتیقه جات پیدا کردیم و فروختیم .
یه چند تاییش هم تو جهیزیه خودمه .))

بابا بگو دنبال شوهر می گردی دیگه انقدر چرا خودتو اذیت می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دختری از دیار چاله ماه باجی پنج‌شنبه 15 فروردین 1387 ساعت 09:03 ق.ظ

اولا که عنوان دروغهای بزرگ را خودتون انتخاب کردید .
دوما که نظر دوم من را بالا نبردید .
سوما چاله ماه باجی یه جایی واقع شده که میشه گفت تقریبا نسبت به نراق ٬ قرینه چال نخجیر می شه . یعنی از نراق به سمت کاشان که می ری ٬ میشه دست راست جاده .
البته یه خوبی که داره الحمدلله نه دلیجان میتونه نسبت به اون ادعایی داشته باشه ٬ نه جاسب ٬ نه خاوه ٬ نه مشهد اردهال ٬ نه قالهر و نه سینقان .
چون سندش به نام بابای منه .
تازه تا حالا چند بار هم از توش عتیقه جات پیدا کردیم و فروختیم .
یه چند تاییش هم تو جهیزیه خودمه .
تا قسمت کی بشه !
این نظر را دیگه سانسور نکنی ها !

اینم بدون سانسور

شهروند چهارشنبه 14 فروردین 1387 ساعت 11:52 ق.ظ

به یه دلیجانی میگن : معجزه کن
میگه : اجی
( الف مفتوح و ج مکسور است و ی ساکن )
َajey

جواد یکشنبه 11 فروردین 1387 ساعت 04:17 ب.ظ http://ashna

به یه نراقى میگن معجزه کن !میگه ف

خوب بود . خیلی خندیدیم . جدا!
واقعا کار سختی است .
چون نراقیها هنوز سعی دارند اصالت خود را در مقابل عربیت حاکم بر ادبیات ایران حفظ کنند .

دختری از دیار چاله ماه باجی یکشنبه 11 فروردین 1387 ساعت 02:24 ب.ظ

درود

من اهل چاله ماه باجی هستم
ولی میل زیادی به چاله نخجیر دارم

نامهایی را که در کمیسیون حل اختلاف شهرستان ( برای ادای کلمه به لفظ فرماندار ٬ بهتر است به شین و رای مفتوح تلفظ شود ) برای انتخاب نام غار چال نخجیر مطرح شده و بر سر آن منازعه است از این قرار است:
۱- «غار چال نخجیر همیشه نراق»
۲- «غار چال نخجیر فقط نراق»
لازم بذکر است دلیجانیها روی کلمه نراق حساسیتی ندارند و اختلاف سر دو کلمه «فقط» و «همیشه» است .
البته من فکر میکنم «همیشه» قشنگتر باشه .
مسئولین دلیجان روی کلمه «فقط» تاکید بیشتری دارند و میگویند چون غار در بنچاق نراق است و به ثبت رسیده است ٬ ما هیچ دخل و تصرفی در آن نخواهیم داشت و فقط متعلق به نراق است .
البته روی این نکته هم پافشاری کرده و میکنند که تا کنون هیچ گونه سابقه ای از تضییع حقوق مردم شهرستان دلیجان (بجز شهر دلیجان) بویژه شهر نراق در آرشیو آنها یافت نمی شود . و آنها خیرخواه ما هستند .
برای نمونه این مثل را ببینید :
مثل جریان حفر چاه آب که می خواستند برای احتیاط و احیانا خشکسالی ٬ ظرفیت چاه آب آشامیدنی نراق را افزایش دهند .
و اصلا هیچ قصد و غرض و مرضی در بین نبوده است .

در سال نوآوری و شکوفایی من خبر کشف غار چاله ماه باجی را همینجا به عموم مردم شریف منطقه بویژه نراقیهای عزیز تبریک می گویم .
امیدوارم این غار را به نام دلیجان نامگذاری نکنند .
توضیح اینکه از کشف این غار که در آن قطعاتی از برف هم دیده شده حدود ۳ دهه میگذرد .
اما به دلایلی نامعلوم اهالی منطقه موضوع را مخفی نگهداشته اند تا مبادا سر و کله دلیجانیها پیدا شود .
چون قدمت این منطقه به دوران ژوراسیک باز می گردد .
تعدادی فسیل تخم دایناسور نیز در آن کشف شده است که مردم بومی به آن تخم دو زرده میگویند و با انتشار گزارش کار آقای عباسی مشخص شده که این تخم دو زرده ها کار ایشان بوده است و ایشان آنروز تا حالا به خاطر خدا آ»ها را مخفی نگهداشته بوده است .
بدینوسیله از تمامی باستان شناسان و زمین شناسان و جانور شناسان منطقه درخواست می شود جهت کشف عتیقه هایی چون عباسی ٬ از منطقه چاله ماه باجی بازدید فرمایند .
به امید فردای بهتر

منتظر اخبار بعدی ما در مورد غار چال ماه باجی نراق باشید .

سلام
چاله باجی دقیقا کجا است ؟‌

شهروند یکشنبه 11 فروردین 1387 ساعت 08:19 ق.ظ

سلام به شهر نشین و به همه دوستان
شهرنشین دستت درد نکنه که زحمت کشیدی
شعر را تایپ کردی
خیلی قشنگه و کامل
ولی من یه قسمتش را نمی فهمم .
اونجا که می گه ۱۱ به ۴ یعنی چه ؟
اگه کسی میدونه لطفا توضیح بده خیلی برام مهمه .
آخه به قول مرحوم ابوریحان بیرونی
این مطلب را بدانم و بمیرم بهتر است یا ندانسته از دنیا بروم ؟
التماس دعا

من هم منظور ایشان را نفهمیدم لطفا کاربران کمک کنند .

شهرنشین شنبه 10 فروردین 1387 ساعت 08:53 ق.ظ

عید همه مبارک
اینم شهر منسوب به آقای رحیمی جهت اطلاع دوستان و بویژه شهروند که درخواست کرده بود :
ما عین عبارات را نقل میکنیم برداشت برای شما آزاد است :
از اولش قاطی قاطی هستم اصالتا بچه دهاتی هستم
بچه کوه و کمر و کلوخم دشمن دیرینه آخ و اوخم
این دفعه مار قلمم نیش داره بچه که از خواب پا میشه جیش داره
رو صورتا غصه و غم نشسته حرمت دست یاعلی شکسته
نوچه تو دیگه خفه نمیشه دست علی یک طرفه نمیشه
قصه ما قصه ناتمومه آخرشم گربه زن عمومه
بچه بودیم وارد بازی شدیم مرتکب زبون درازی شدیم
به پوستامون صابون گلرخ زدیم فقط توی خیابونا مخ زدیم
هر کسی رو مثل یه برگه دیددیم دویدیم و دویدیم و دویدیم
نگفته فرمانده ماها به پیشیم ما بچه های پوستر و سریشیم
امروز اگرچه خائنیم و پستیم ما بچه ها همون جوونا هستیم
اگرچه جنس قلبمون چوبیه شونه هامون پله های خوبیه
شدیم لیدر ، به تعبیر دیگرش ورزنای خوبی شدیم آخرش
به هر کسی و ناکسی پریدیم نگو به قدر مگسی پریدیم
باعث تشدید گرونی شدیم پله پرتاب فلونی شدیم
یه شب که توی مهمونی پکیدیم اتاق فکر بعضیا رو دیدیم
اتاق فکر بعضیا کوچیک بود سیفون و کاشیاش ولی چه شیک بود
بازی شطرنجه و مهره چیدن دویدن و دویدن و دویدن
یوسفی یا پیرزن عجوزه ؟ این دفه کارت قوز بالا قوزه
گفتی که دیگه راه را یاد گرفتی برای زخم ما پماد گرفتی
وقتی که منظورت بده بستونه راه تو آخرش به ترکستونه
اگه نشی ، گربه زن عمومه بعضیا دیگه کارشون تمومه
باید خودش بره ، بره گم بشه هر کی بخواد سوار مردم بشه
یوسف من خیال نکن پریدی مردما با کلاف نخ خریدی
بی خیال زخما و آماسشون دستتو بردار از رو احساسشون
برای رای اینهمه صحنه سازی ؟ پای ائمه را نکش تو بازی
یه دست که باباجون صدا نمیده ایندفه شالتم شفا نمیده
قبل نمایندگیتم یادته ؟ روزای جنگندگیتم یادته ؟
یادته فقر و نون درویشیو دوره مصلحت نیندیشیو
یادته اون سید قرآنیو ؟ یادته اون حرفای آرمانیو ؟
از سر الطاف نمایندگیت پر شده شهر از رجل در پیت
بدت میاد لری ، لری بخونم میخوام یخورده بات کری بخونم
خودت ما رو اینجوری بار آوردی با هرچی غیر حق کنار آوردی
می خوای برات یخورده قر بریزم خودت میخواستی نقد بشی عزیزم
فکر نکنی دل همیشه عقدته رفتن ما بزرگترین نقدته
رفتن ما اومدن بعضیا کاشتن ما و خوردن بعضیا
همونا که به خاطرت میدونی تا آخر مطلبمو میخونی
رفیقای جونی تو نبودن ؟ دشمنای خونی تو نبودن ؟
حالا شدن موافقت عزیزم ؟ می خوای برات یخورده قر بریزم ؟
اینا که دور و برتن جدیدن کدوماشون 11 به چارو دیدن ؟
بزن کنار پرده حدس و شک رو یادت نره اشک فلان کسک رو
ما حریف سختتو کنده کردیم یادت باشه ما تو رو گنده کردیم
بیخیال قطار و رفتن قم انتخابو بده به دست مردم
دعا بکن نوبت مردم نشه هیچ موقع روز بیست و پنجم نشه

البته همه دیدیم روز بیست و پنجم نشده ٬ صداش دراومد .

سلام
من از شما برای ارسال این شعر و آقای رحیمی تشکر می کنم .

شهروند پنج‌شنبه 8 فروردین 1387 ساعت 10:31 ق.ظ

سلام
شنیدم آقای رحیمی شاعر محترم خاوه ای الاصل مقیم دلیجان نیز شعری در وصف دسته گلهای کاشته شده توسط سید حسن عباسی دارند که روی موبایلهای منطقه پخش شده

ممنون می شم اگه کسی اونو داره جهت استفاده بقیه دوستان تایپ کنه

عزت زیاد

محمد سه‌شنبه 6 فروردین 1387 ساعت 09:10 ب.ظ http://www.ottelo.blogsky.com

سلام . وبلاگ خوبی دارید .. با آرزوی موفقیت بر شما . به ماهم سر بزنید .

مهدی حسنی یکشنبه 4 فروردین 1387 ساعت 05:35 ب.ظ

کف زدن یک مشت اوباش که طرفدار عباسی بودند جهت تمسخر فدایی در مسجد جامع و در شب شهادت و در روز بعد عمل خنده آور جمع آوری شناسنامه ها برای رای گیری مجدد باز توسط طرفداران بی عقل و احمق عباسی .. دوست عزیز نراقی یقین داشته باش باعث خواهد شد عباسی دیگر رنگ مجلس را نبیند . لابی هایی در حال شکل گیری است که در آینده نبض قدرت را در دست عده ای قرار خواهد داد و عرصه سیاست از لوس وجود آدمهایی چون عباسیها پاک خواهد کرد//

shelman جمعه 2 فروردین 1387 ساعت 08:36 ب.ظ

سلام
عباسی ابراز شجاعت و شهامت می کند ولی ...
آقای مرادی شب بعد از انتخابات باید مسجد جامع دلیجان بودید و می دیدید. نمی دونم آقای عباسی بخاطره شب شهادت گریه می کرد یا برای اینکه در انتخابات شکست خورده بود.
از شما بابت روشن کردن مردم متشکرم.

سلام دوست عزیز
گریه همیشه از ناراحتی نیست بعضی وقت ها خوشحالی زیاد هم باعث میشه آدم گریه کنه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد