شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

اولین گام دکتر سلیمی در احیاء صنعت گردشگری نراق

آقای دکتر سلیمی نماینده محترم مردم حوزه شهرستان های دلیجان و محلات در مجلس هشتم شورای اسلامی بعد از بازدید مورخ ۸/۱/۸۶ خود در حاشیه برگزاری یادواره شهدای نراق قول مساعد دادند در اولین زمینه حضور مسئولین شهرستان محلات در نراق را فراهم تا با دستاورد های شهر نراق در دو سال اخیر در زمینه احیاء میراث فرهنگی و صنعت گردشگری آشنا شوند . در همین راستا امروز ایشان به همراه شهردار محترم محلات و اعضاء محترم شورای اسلامی و جمعی از کارشناسان شهرداری بیش از ۵ ساعت از بافت تاریخی شهر بازدید نمودند و مقرر گردید بین شهرداری نراق و محلات تفاهم نامه همکاری مشترک در زمینه جذب توریسم و سرمایه گذار تهیه و امضاء گردد .   

 

نظرات 8 + ارسال نظر
شهروند چهارشنبه 28 فروردین 1387 ساعت 11:03 ق.ظ

سلام
از تفاهم نامه مشترک شهرداریهای محلات و نراق چه خبر ؟

داره تنظیم میشه .

بدون مرز جدید سه‌شنبه 20 فروردین 1387 ساعت 02:23 ق.ظ http://bedune-marz.blogfa.com

با سلام
صمیمانه آماده تبادل افکار با وبلاگ شما هستیم و شما را لینک کردیم . بنده از شهر نراق دیدن کردم و شدیدا بهت زده شدم آفرین بر عزم و اراده تان در معرفی نراق و بازسازی اماکن تاریخی آن. امید که شما هم ما را در جمع دوستان خود لینک کنید . پیروز و موفق باشید.
مصطفی ابراهیمی

سلام دوست عزیز جناب آقای ابراهیمی
شما به نراق و وبلاگ لطف دارید ولی لینک شدن شما در این وبلاگ بستگی به نوع نگاه شما دارد که گذشت زمان آن را مشخص می کند . لطفا برای این کار کمی به ما فرصت دهید تا تحلیلی بر محتوای مطالبتان داشته باشیم.
شما می توانید از طریق بخش نظرات به روز شدن وبلاگتان را اطلاع رسانی کنید و مطمئن باشید که ما هم در اولین فرصت آنرا بالا خواهیم برد .
قدم خیلی خوبی را برای اندیشیدن بر داشته اید بخصوص اینکه وبلاگ شما با نام است . برایتان آرزوی موفقیت دارم .
مرادی

غریبه آشنا دوشنبه 19 فروردین 1387 ساعت 11:50 ب.ظ

سلام آقای مرادی
در مورد آقای سلیمی باید خدمتتون عرض کنم تنها کاری که می شه کرد اینه که منتظر بمونیم بالاخره یا ایشون هم مثل بعضیها آره یا اینکه واقعا سعی و تلاش می کنن تا نراق از غربت در بیاد نماینده های قبلی چه از دلیجان و چه از محلات که کاری نکردن ببینیم آقای سلیمی که به قول شما از الان اولین قدم رو برداشته چیکار می کنه
به امید روزی که توی این منطقه یه نماینده دلسوز ببینیم

غریبه آشنا
سلام . نظر بنده این است که اصلا نباید منتظر بمانیم بلکه باید دلسوزان هر دو شهرستان باید تدوین یک سند چشم انداز آینده پیش رو را ترسیم کنند تا همه خدمتگذاران از جمله آقای سلیمی خود را متعهد به اجرای آن نمایند .

سید دوشنبه 19 فروردین 1387 ساعت 01:03 ب.ظ

سلام
بهلول شما آقای سلیمی را با عباسی مقایسه می کنی گذشته از هر چیز آقای سلیمی بچه محلات است.
پس آقای فرماندار کجا هستند دیر آمدند و زود هم رفتند

ساره یکشنبه 18 فروردین 1387 ساعت 11:14 ب.ظ http://barkia.blogfa.com

سلام
خیلی خوشحال می شیم اگه بتونیم برای برقراری این ارتباط کمکی انجام بدیم،
در اولین گام ما بلاگ شما رو لینک کردیم
اگه شما هم تمایل داشتید وبلاگ ما رو به ژیوند های خودتون اضافه کنید
همیشه موفق و پیروز باشید

سلام
مدیران محترم وبلاگ برکیا
اخبار مرمتی ما و فعالیت های گردشگری در سایت نراق به نمایش گذاشته می شود لطفا به جای وبلاگ سایت نراق را پیوند دهید .
www.naragh.ir

بهلول یکشنبه 18 فروردین 1387 ساعت 11:52 ق.ظ

جناب شهروند و اقای مرادی
من در جای دیگر گفتم این جا هم می گویم هر چند امیدندارم که آقای مرادی نظرات من را منتشر کنند ولی باز میگویم و میگویم هیچ کدام چه آقای عباسی و چه آقای سلیمی هیچ کاری برای ما انجام نمیدهند چرا خودتان را گول میزنید مگر آقای عباسی در اوایل نمی امدند نراق ؟ مگر به اسم سید حسن اورا نمی خواندند ؟ واقعا از این سادگی شما تعجب می کنم.
سایه عالی مستدام

بهول جان
ما خودمون ختم این کارها هستیم با ما هم آره !!‌

یک نراقی متعصب شنبه 17 فروردین 1387 ساعت 01:56 ب.ظ

سلام. جناب آقای مرادی.
واقعاْ شما و همکارانتان خسته نباشید. خیلی زحمت کشیدید.
امیدوارم نراق هر روز بیشتر از دیروز پیشرفت کنه و بتونه به مکان اصلی خودش برگرده.
طبق صحبتهایی که با شما در کاروانسرا داشتم من همچنان در جهت معرفی نراق برای همکارانم هستم. فقط یه سوال داشتم اینکه آیا خانه فریدون فروغی هم مرمت شده یا درحال مرمت شدن هست. چون خیلی ها ایشون را می شناسند.
باز هم می گم خیلی امسال خوشحال شدم وقتی دیدم تلاش شما به بار نشسته است و براتون دعا می کنم موفق بشید. خوش باشید.

سلام برادر
از این جهت برادر که منهم یک نراقی متعصب هستم !
اصولا همه باید نسبت به وطن و زادگاه خود تعصب داشته باشند البته به شرطی که این تعصب باعث نشه حق دیگران را پایمال کنند .
منزل فریدون فروغی فعلا در تملک خانواده ایشان است وپیشنهاداتی هم برایشان مبنی بر در اختیار شهرداری گذاشتن داشتیم تا بتوانیم آن را بازسازی و در معرض دید عموم قرار دهیم متاسفا تابحال همکاری نکرده اند .
سال دیگه خیلی بیشتر خوش خواهد گذشت چون با تشویق و مساعدت شما عزیزان ما فول فول انرژی شدیم . البته افراد سوزن به دستی هم دارن این انرژی را به نحوی تخلیه می کنن . ولی فکر نکنم کاری از دستشون بر بیاد .
سربلند و پایدار باشید هر کجا که هستید .

شهروند شنبه 17 فروردین 1387 ساعت 08:08 ق.ظ

با سلام
ضمن تشکر از جناب آقای سلیمی . همراهانشون
خدا را شکر که از انتخابمون تا الان که پشیمون نیستیم .
هرچند تا ۴ سال دیگه چی پیش بیاد و رفتار ایشون عوض بشه یا نشه ٬ ولی سالی که نکوست از بهارش پیداست .
من این بازدیدهای ایشان را به فال نیک گرفته و روابط مستحکمی را بین ایشان و مسئولین شورای شهر آرزومندم .
چون شهرداری نخواهد توانست در تمام ابعاد از حضور و وجود ایشان استفاده کند و به نظز من باید شورای شهر بیشتر تلاش کند .
روابط باید دوطرفه باشد در غیر اینصورت فایده ای نخواهد داشت .
ای کاش از همین حالا مسئولین شورای شهر کاری می کردند که در دوران نمایندگی آقای سلیمی برنامه ای ترتیب داده شود که ماهانه یکبار یا حداقل به صورت فصلی ایشان در شهر حضور یابند تا اگر مردم مشکل و یا خواسته ای دارند با ایشان در میان بگذارند .
ضمنا اگر ایشون هم برای مردم پیشنهاد خاصی دارند در این جلسات مطرح کنند .
البته ممکنه شورا یه اینجور کاری کرده باشه و ما خبر نداشته باشیم . اگه اینطوره حتما اطلاع رسانی کنید تا ما تنها به قاضی نرویم .
به عنوان یه شهروند نراقی ٬ باز هم صمیمانه از حضور جناب آقای سلیمی در شهر تاریخی نراق تشکر می کنم .

دوست عزیز
سلام
من هم به اندازه شما شاید بیشتر از عملکرد شورای شهر بی اطلاع باشم اگه شما خبری به دست آوردی لطفا از طریق وبلاگ اطلاع رسانی کن .
در ضمن باید ببخشید بنده مسئول روابط عمومی شورای شهر نیستم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد