شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
شهر من نراقmoradi naraghi

شهر من نراقmoradi naraghi

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

قبل از ورود به این عرصه قواعد بازی را یاد بگیرید

اندیشمندان حوزه مباحث امنیتی در سده های اخیر اعتقاددارند در عصر جهانی شدن فن آوری اطلاعات و ارتباطات دیگر نمی توان همچون گذشته جوامع را در فقر اطلاعاتی قرار داد و دیوار های آهنین و استبداد با کم رنگ شدن مرزهای سیاسی از هم فرو خواهد پاشید و مردم آگاهانه در پی آزادی های مشروع خود به دنبال کشف واقعیت ها هستند به همین دلیل اکنون غرب سعی دارد فضای باز سیاسی را بر جامعه خود حاکم کند تا به امنیت نسبی برسد هر چند که از طریق کنترل رسانه های خبری باز نوعی استبداد رسانه ای را به گونه ای جدید اعمال می کند .

نتیجه این آزادی و حقوق شهروندی  این می شود که

یک مستند ساز می تواند زندگی و سیاست های رئیس جمهور کشورش را به نقد بکشد و بعضا با تهیه یک فیلم چند دقیقه ای سرنوشت انتخابات را تغییر دهد . شبکه اینترنت و فضای مجازی به ما این اجازه را می دهدکه عقاید ، افکار و اندیشه های خود را در معرض نقد افکار عمومی قرار دهیم . وبلاگ نویسی در واقع راهی است برای اینکه آنچه در دل و اندیشه داریم بدون هیچ مزاحمتی به کاربران خود اعم از موافق یا مخالف ارائه کنیم و در این بین افرادی یافت می شوند که بر اساس آموزه های اخلاقی ریسک و تبعات دیدگاه های خود را قبول می کند و اجازه می دهند کاربران از آنها تصویری واقعی در ذهن خود بسازند نه خیالی و مبهم .

دنیای مجازی بخصوص حیطه وبلاگ نویسی حد ومرز ندارد و هیچ کس نمی تواند ادعا کند که می تواند وبلاگ نویسی را حک کند . شاید بتوان به روش های فنی  وبلاگی را حک کرد ولی وبلاگ نویس قابل حک کردن نیست . چندی پیش شاهد بودیم که بنا به دلایلی سایت بازتاب فیلتر شد ، چه اتفاقی افتاد ، نویسندگان این سایت در کمترین زمان ممکن تابناک را با همان فرم ، شکل و طرح به خیل عظیم کاربران خود معرفی کردند . به تمامی عزیزانی که این وبلاگ را به هر دلیلی مطالعه می کنند توصیه می کنم کمی در خصوص قواعد این بازی مطالعه کنند و با آگاهی وارد این فضا و بازی  شوند . امروز شاید بتوان با نویسندگان وبلاگی به لحاظ موضع گیری های خود برخوردی خصمانه انجام داد ولی فردا که صد ها وبلاگ با هویت های نا معلوم در مقابل شما قد علم کردند چه خواهید کرد ؟ لذا به عنوان یه دوست به تمامی عزیزان مخالف مطالب این وبلاگ توصیه  می کنم به  دنبال راه های بی انتها و خارج از عرف این بازی نروید. اگر مطلبی شما را خوش نمی آید سعی کنید با منطق و به دور از جنجال آفرینی با ارائه سند و مدرک خلاف این موضوع را ثابت کنید و اجازه دهید کاربران خود به قضاوت بنشینند و مطمئن باشید اگر وبلاگ نویسی بدون منطق و مدرک مطلبی را بنویسد در اندک زمانی  از طریق کاربران خود منزوی خواهد شد . نعوذ به الله منکر خدا ، 124 هزار پیامبر و عصمت امامان  معصوم نشده ایم که اینچنین بر آشفته اید!!!. خوب یادم هست در همین شهرستان خودمان مسئولینی بودند که اصل ولایت مطلقه فقیه و نظارت استصوابی شورای نگهبان را از بیخ منکر بودند و عاشورا رابخشی از تاریخ بدون تکرار می دانستند ولی وقتی که قرار بود تشریفشان را ببرند با نیسان هدایای تودیع او را به منزلش بردند . آن وقت کجا بودند این مدافعان از ارزش ها که بیانیه صادر کنند و رگ غیرتشان کلفت شود ؟ همان روز  ها هم ما سینه سپر کردیم و چوبش را  خوردیم و هیچ ادعای هم نداشته و الان هم نداریم.

نظرات 4 + ارسال نظر
یه بچه ملاتی چهارشنبه 10 مهر 1387 ساعت 12:34 ق.ظ http://www.gezeroo.blogfa.com

افزایش احتمال انحلال استان مرکزی

نوید درخشان فر سه‌شنبه 9 مهر 1387 ساعت 12:23 ق.ظ

سلام ، م جان
در ست می شه ولی در این بین یک سری آدمها فدا می شند دیگه
ما همیشه یه محصول خارجی رو بدون فرهنگ سازیش وارد کشور کردیم
از ززمان ماشین دودی تا ریسیور و موبایل

دلیجان نیوز شنبه 6 مهر 1387 ساعت 05:34 ق.ظ http://delijannews.com

اولین سایت خبری تحلیلی جوانان شهر دلیجان
سر بزنید...

علی یکشنبه 24 شهریور 1387 ساعت 04:01 ب.ظ http://kolahzard.blogsky.com

سلام م جان
باز خوبه هنوز درد مردم داری
به امید سامان
در پناه حق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد